driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.06.09. 16:02 Leslie_

Driftworks R32 - első futómű átépítés

 

Rendben srácok - mutatunk valamit ami talán könnyebbé teheti az életünket. Az R32 gyárilag egy dupla első lengőkaros és csapszeges megoldással van szerelve, ami önmagában nagy kormányszöggel és jó úttartásal rendelkezik, de feleslegesen nehéz és összetett. Ezért mi úgy döntöttünk, módosítjuk ezt az "S" sorozatból ismert alkatrészekkel, természetesen saját gyártmányú Driftworks rugóstagokkal és Geomaster csonkálványokkal, amik alacsonyabbra helyezik a rugózatlan tömeget és javítják a kormányszöget is.

Amint látjátok a doblemezen, 2 toronynak is van hely. Egyik az eredeti, másik az átépítés folyománya. Leméreteztük a bevált S15ös Silviánkat és megnéztük, átültethetőek-e a Skyline-ba a tornyok. Szerencsénkre úgy tűnik, igen. Szóval még egy kis pontosítás és méretezés után kivágtuk és átfúrtuk a doblemezt.

Közelről: távolabb az eredeti, közelebb az új torony-bekötés.

 

Így a gyárilag fix tornyunk mindjárt állíthatóvá is vált.

Íme Bon Bon, kezében a millió tonnás dupla lengőkaros alkatrésszel, ami boldogtalanná tette :)

Alulról látszik milyen egyszerű is az egész.

Csakúgy mint a többi "S" Nissan első futóműve, egyszerű de nagyszerű és hatásos.

Alulról a tornyok. 

 

Ez a kép megmutatja, mennyivel is egyszerűbb ez a megoldás a gyári Skyline futóművekkel szemben. Kombinálva még pár súlycsökkentő megoldással, az 1330kg-os súlyt sikerült 1175-re csökkentenünk. 550 lóerővel ez bizony egy fegyver!

A csonkállvány a képen a Driftworks gyártotta Geomaster sorozat S14-S15 típusa. Míg ez önmagában nem ad plusz körmányszöget a vezető keréken az eredetihez képest, rengeteget elvesz a gyárilag extrém ackerman szögből, amitől az R32 szenved. Egyszerűen csak sokkal jobban vezethetővé teszi az autót nagy sebességnél és maximális szögnél is, így megadva a lehetőséget a pilótának a jobb eredmények eléréséhez.

forrás: www.driftworks.com

szerző: Al

 

1 komment

Címkék: nissan általános europe


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr972068177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hachiroku · http://ae86.blog.hu 2010.06.09. 18:46:34

Király a cikk!
Kövezzetek meg, de nekem ez a dw csonkállvány iszonyat gagyi hatású. Ugyanennyiért van GP sport (amit a D1GP-ben legtöbben használnak). Az csökkenti az ackermannt, el lehet vele menni akár 60 fokig és még RCA is van hozzá. A lengőkarjuk viszont pofás.
süti beállítások módosítása