driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.05.17. 22:45 Leslie_

drifter.hu - Grózinger Zsolt villáminterjú

 MÁRIAPÓCS KIRÁLYAI - GRÓZINGER, A NARACSSÁRGA BOMBA

2010.05.15 SzT
 
Tavaly nagyon jókat mulattunk egy finom gyógyhatású nedű grafikájának mintájára dizájnolt versenyautón, Driftmeister volt olvasható a kocsi oldalán a már jól ismert betűtípussal. Grózinger Zsolt akkor még a Street kategóriában rajzolgatta nyomait az aszfaltra, idén merészen a pro vizsga megszerzésével indította a szezont. Ahogy máriapócson a dobogó 3. helyén figyeltük őt, nem volt kétséges, a mátészalkai vagánynak komoly tervei vannak a bajnokság hátralevő részére...

 


drifter.hu: Mennyire volt érezhető a hazai pálya előnye? Könnyebb vagy stresszesebb ilyenkor a versenynap? 

Grózinger Zsolt: Érezhető volt, de nem annyira, amennyire sokan azt hiszik, mert mindenki abba a hitben van, hogy állandóan itt edzek. Csak azt nem sokan tudják, hogy csak úgy kimenni edzeni rengeteg gumi, pénz, szerelés, stb. Tehát én lennék a legboldogabb, ha kint lehetnék sokat, de sajnos nem bírnám sem anyagilag, sem technikailag. Nekem minden verseny nagyon stresszes, köztük ez is. Ez az én nagy bajom, a stressz.

drifter.hu: Kivel élvezted leginkább a csatát? 

Grózinger Zsolt: Szerencsés Istvánnal. Végre állhattam a gázon páros lábbal!!! Csak sajnos az új gumi megviccelt és beforogtam :(

 

 

drifter.hu: Innentől csak a dobogó a cél vagy egyelőre még szerényebben az elvárások az első profi szezonra? :)

Grózinger Zsolt: Szeretnék minél többet állni a dobogón mint mindenki más és meg is teszek mindent, ami tőlem telik. De ha nem sikerül mindig, akkor sem leszek szomorú, hisz újonc vagyok a profik közt.

drifter.hu: Tökölön éjszakai futam lesz, mit üzensz a kilátogatóknak?

Grózinger Zsolt: Jöjjenek minél többen, mert biztos, hogy megint mocskos tempós pálya lesz és mindenki, de legalábbis én, a hűtőventilátorig fogom nyomni a gázpedált, páros lábbal!!! :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny általános grozinger


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr172011593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása