driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.04.23. 21:47 Leslie_

IDSE - 1.Futam kiértékelése

 Mint a címben is említettem, az IDSE és Cziffer László jóvoltából újranézhetjük és értelmezhetjük az első futam minden csatáját.

Jó ötlet, jó kivitelezés, csak üdvözölni tudjuk minden szempontból.

Drift OB, első futam - 2010 Április 17-18, Tököl

 

  

 Top 16 tábla

 

Top 16 

 

Szekeres Péter vs Holtság Gergely 

1. Futam: Peti nagyon szépen ment, egészen a külső APEX-ig, ahol váltóhiba miatt kiegyenesedett, majd az utolsó kanyarban be is forgott, ezzel 0-10-re elvesztette ezt a futamot.
2. Futam: A visszavágóban Peti szabályosan letolta Gergőt a pályáról, de sajnos ez a futam is kevés volt a 10-0-hoz, ezért Gergő lett a továbbjutó.

Tóth ZoltánCziffer LászlóEndele Ádám
 0-10, 8-2 0-10, 8-2  0-10, 8-2
 
 





Ládi Attila vs Grózinger Zsolt

1. Futam: Mindketten kiegyenesedtek, majd Zsolt beforgott a második APEX-nél, ezzel Attila 10-0-ra nyerte az első futamot. 
2. Futam: Mindkét versenyzőnél voltak apróbb hibák, de Zsolt nem tudta behozni a hátrányát, ezért Attila továbbment.

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 10-0, 5-5  10-0, 5-5  10-0, 5-5
 
 





Tussay Zsolt "Zeusz" vs Mészáros Zsolt

1. Futam:
 Zsozsi nagyon agresszíven támadta ellenfelét, de a terhelésváltás után hibázott, autója odaért a gumifalhoz. 
Ezt a hibát nagyon szépen korrigálta és újra beérte ellenfelét, de a hiba miatt döntetlennel zárták a futamot.
2. Futam: A megindítás és a terhelésváltás jobban sikerült Zsozsinak, azonban a külső APEX-nél rossz ívre került. 
Zeusz innentől szebb íveken haladt, ezért ez a futam is döntetlennel zárult, következett a visszahívás.

1. Futam: Zsozsi a külső APEX-nél ismét rossz ívre került és a visszafordítónál kiegyenesedett, emiatt Zeusz előnybe került.
2. Futam: Mindkét pilóta azonosan kezdte a futamot. Zsozsi kicsit eltávolodott, de Zeusz üldözőként szebb íveken haladt, ezzel megtartotta előnyét és továbbjutott. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 5-5, 5-5   
6-4, 5-5
  5-5, 5-5   
6-4, 5-5
  5-5, 5-5   
6-4, 5-5
 
 



Szerencsés István vs Norbert Kovacik

1. Futam: 
Norbert üldözőként kiegyenesedett a visszafordítónál, ezáltal István előnybe került.
2. Futam: Norbert egy kicsit jobban kezdte a futamot, azonban elütötte a külső APEX-et és belassult. István kegyetlenül kihasználta ezt a hibát, szépen letolta ellenfelét a pályáról és továbbjutott. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 7-3, 6-4  7-3, 6-4  7-3, 6-4
 
 




Varga Tamás "Puci" vs Fehér Zsolt

1. Futam:
 Puci ugyan kisebb szögben, de jobb íveken autózott. Zsolt elütötte a külső APEX-et, ezért Puci előnybe került.
2. Futam: Zsolt nagyon szép kört teljesített és simán kiharcolta volna a visszahívást, de sajnos a visszafordítóban lecsúszott az ívről, az autó fara odaért a gumifalhoz, majd az utolsó kanyarban be is forgott, így Puci könnyedén továbbjutott. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 6-4, 10-0  6-4, 10-0  6-4, 10-0
 
 




Szőllősi Tibor "Tibisz" vs Csonka Zsolt "Balumaci"

1. Futam:
 A megindítás mindkét pilótának jól sikerült. Tibisz terhelésváltása nagyon határozott volt, Balumacié kevésbé, ezért hátrányba került. A futam hátralévő részében Tibisz megtartotta előnyét.
2. Futam: A megindítás és a terhelésváltás hasonlóan sikerült mindkét versenyzőnél, Balumaci azonban a külső APEX-nél belassult és rossz ívre került. Tibisz ezt a hibát kihasználva szépen rátapadt ellenfelére és ezzel továbbjutott. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 6-4, 6-4  6-4, 6-4  6-4, 6-4
 




Radák János "Radír" vs Szántó Nikolett

1. Futam: A megindítás Radírnak egy picit jobban sikerült. A terhelésváltása, az ívei és a szögei szebbek voltak, ezzel előnyre tett szert.
2. Futam: Radír nagyon szép kört teljesített üldözőként, az utolsó APEX-nél beszúrt Niki mellé és ezzel egyértelmű továbbjutást harcolt ki. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 6-4, 8-2  6-4, 8-2  6-4, 8-2
 
 



Levota Sándor vs Lakatos Zoltán "Lakyboy"

1. Futam: A futam elején mindkét versenyző hasonlóan teljesített, Lakyboy nagyon agresszíven támadta ellenfelét. Sanyikánál a visszafordítóban hiba történt, kiegyenesedett, így Lakyboy megelőzte és megnyerte a futamot.
2. Futam: Sanyika nagyon szép kört teljesített, de ez sajnos nem volt elég a visszahíváshoz, Lakyboy továbbjutott. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 0-10, 4-6  0-10, 4-6  0-10, 4-6
 
 

 

Top 8

 

Holtság Gergely vs Ládi Attila

1. Futam: Attila nagyon szépen kezdte a futamot, azonban ellenfele lassabb tempóját nem tudta megfelelően kezelni. Ennek eredményeként a külső APEX-nél és a visszafordítónál is kiegyenesedett, Gergő előnnyel kezdhette a második futamot.
2. Futam: Attila technikai fölényének köszönhetően ugyan lerázta ellenfelét, de a megindítása és a terhelésváltása sem sikerült túl jól, ezért ezt a futamot egálban zárták, ami nem volt elég a visszahíváshoz, Gergő továbbjutott.

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 7-3, 5-5  7-3, 5-5  7-3, 5-5
 
 



Tussay Zsolt "Zeusz" vs Szerencsés István

1. Futam: Mindketten nagyon szépen kezdték meg a futamot. Zeusz a külső APEX-nél egy picit belassult és belső ívre került, István pedig a visszafordítóban hibázott.
2. Futam: István elől gyönyörűen autózott, Zeusz pedig elütötte a külső APEX-et, ezzel eldőlt a csata. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 5-5, 3-7  5-5, 3-7  5-5, 3-7
 
 



Varga Tamás "Puci" vs Lakatos Zoltán "Lakyboy"

1. Futam: A megindítás és a  terhelésváltás mindkét versenyzőnél jól sikerült. Lakyboy nagyon agresszíven támadta ellenfelét, ennek eredményeként a visszafordítóban elforgott és ezzel elvesztette ezt a futamot.
2. Futam: Lakyboy jó kört teljesített, de üldözője szépen lekövette és ezzel továbbjutott. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 10-0, 4-6  10-0, 4-6  10-0, 4-6
 
 



Szőllősi Tibor "Tibisz" vs Radák János "Radír"

1. Futam: Radír követőként nagyon szép kört teljesített, így előnnyel zárta az első futamot.
2. Futam: Tibisz végig agresszívan üldözte ellenfelét, így visszahívást harcolt ki.

1. Futam: Radír üldözőként nagyon szép íven támadta ellenfelét, aki a megindításnál hibázott és ez az egész futamára kihatott.
2. Futam: Mindketten szép kört teljesítettek, de Tibisz az utolsó kanyar előtt beforgott, ezzel Radír továbbjutott. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 4-6, 6-4
4-6, 0-10
 4,5-5,5   5,5-4,5
4-6, 0-10
 4,5-5,5   5,5-4,5
4-6, 0-10
 
 

 

Top 4



Holtság Gergely vs Szerencsés István

1. Futam: István magasan nyerte a csatát, agresszív támadást hajtott végre egy előzéssel, majd visszaengedte maga elé ellenfelét. Gergő a második APEX-nél beforgott és átadta a 10 pontot üldözőjének..
2. Futam: István magabiztosan hozta a második kört is. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 0-10, 4-6  0-10, 4-6  0-10, 4-6
 
 



Varga Tamás "Puci" vs Radák János "Radír"

1. Futam: A megindítás jól sikerült mindkét pilótánál és a terhelésváltás is nagyon határozott volt. Puci nagyobb tempót diktált, Radír viszont picit nagyobb szögben érkezett a külső érintési ponthoz. Radír a második érintési pontig szépen kopírozta Pucit, viszont ezután túl törte a szöget, nagyott lassult és Puci eltávolodott tőle, így Puci előnnyel zárta az első futamot.
2. Futam: A megindítás mindkét pilótánál határozott volt. Radír terhelésváltása agresszívabbra sikeredett, Puci kisebb szögben, nagyobb tempóval közelített. Radír a külső érintési pont előtt túl hamar kezdte el a kanyart, rossz ívre került és tempót is vesztett. Ezzel a hibával Puci elől elzárta az utat, amit Puci egy határozott kézifékkel megoldott, nagy szögben behozta Radírt és a futam hátralévő részében szépen rajta maradt. Puci így minimális előnnyel ezt a futamot is hozta és továbbjutott. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 5-5, 6-4 5,5-4,5   6-4  5-5, 6-4
 


Bronz csata



Radák János "Radír" vs Holtság Gergely

Gergő mindkét körben hibázott, így Radír könnyedén hozta a harmadik helyet.  

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 10-0, 10-0  10-0, 10-0  10-0, 10-0
  
 

 

 

Döntő



Szerencsés István vs varga Tamás "Puci"

1. Futam: István látványos megindítással kezdte meg a futamot, Puci viszont végig tökéletesen követte ellenfelét, így egállal fordultak.
2. Futam: A pálya elejét mindketten szépen oldották meg, István azonban hibázott a külső APEXnél, lemaradt és ezzel Puci minimális előnnyel megnyerte a döntőt. 

 Tóth Zoltán Cziffer László Endele Ádám
 5-5, 4,5-5,5 4,5-5,5   4,5-5,5  5-5, 4,5-5,5
  
 

 

forrás: initialdrifters.hu

szerző: Cziffer László

Szólj hozzá!

Címkék: video verseny bmw nissan niki l evo drift általános lakyboy grozinger


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr741946763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása