A plusz a mese. Az elmúlt napokban végre befejeződött Lukács Dani S13-asának lakatosmunkája, illetve a vizsgához szükséges része. Van még rajta pár apróság, de most nem volt opció a hátsó futómű leszedése. Az olajfolyás is megszüntetve, így most reggel valószínüleg épp műszaki vizsgát szerez a kocsi.
Fordos kollégám, Kardosmuki pedig "megsperrdifisedett" a DG műhelyben. Belehasított a felismerés, hogy ő bizony növelt surlódású differenciálművet és 4 db tárcsaféket szeretne a Sierrája alá és ezt bizony a leg egyszerűbben egy Scorpio futóművének átszerelésével érheti el. Bár a csavar a dologban az, hogy nem sikerült elsőre. Minden összetevő megegyezik az iS alatt lévőkkel, így rejtély marad, miért nem tudtuk lelégteleníteni a féket. Vasárnap 16 órától egészen késő estig csereberéltük a lehetségesen rossz alkotóelemeket, ragaszkodván ahhoz, hogy a beszerelt futómű jó. A végső döntés a halasztás és egy elektroszervos főfékhenger beszerelése lett. Ez pici átalakítást igényel, némi elektromos utómunkával. A mechanikai rész 1 óra alatt letudva, Bogyó beépítette az előre készített kábeleket, majd bekapcsolás után 1 körben véglegesre légtelenítettük a fékrendszert nagyjából 10 perc alatt...
Ma is tanultam valamit :)
1. Ne bízz abban, hogy ha valami működik az egyik kocsiban, az a másikban is fog!
2. Scorpio futómű beszerelését ezentúl csak főfékhenger cserével vállalok :)
....jaaaa, a video:
King of Europe DRIFT - BEST OF 2009. - XPROVID Films. from XPROVID Films. on Vimeo.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Süni25 · http://www.eakft.hu 2010.03.25. 08:09:56