driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2009.12.31. 00:41 Leslie_

Nem szabadulsz - Ford Capri

 Már 10 éve nem ülök Capriban, mégis hatással vannak rám. Ez a darab különösen, hisz 96-ban én rángattam ki egy garázs porából, én raktam össze és élesztettem fel, hogy újra az utakat róhassa. Kicsit kacsázva, de végül jó helyre került, mi sem bizonyítja jobban, mint ez a riport: 

2 komment

Címkék: video általános cosworth


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr411634156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.12.31. 17:12:03

Ezt a "legerősebb 2.0 turbo" dumát honnan vette az idiótája??

Krisztiánnak meg grat!

Sopánka76 2010.01.11. 14:12:16

én is csodálkoztam. :)
Gyárilag is állati jó a Capri, így megépítve meg egyenesen brutál!
süti beállítások módosítása