driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2009.12.07. 10:29 luky03

Volt egyszer egy pukk!

Gondolom már sokan átélték azt a "csodálatos" élményt mikor a tuning valami oknál fogva félresiklik:S Mit is mondhatnék...én is csatlakoztam ehhez a társasághoz!Na de, hogy ne csak rébuszokban beszéljek, két hete szombaton elindultam kicsi kocsimmal (Nissan 200sx) és kb az utam felénél furcsa dadogás mellett hatalmas fehér füst jelent meg a kipufogóban! Hurrá...HENGERFEJes lett!!!

 Szerencsére csak tömités! De kicsit megijedtem mikor kinyitottam a mocitetőt és "orrán száján" fröcsögött ki a víz.

Szerezni kellet valahol normális tömitést, Fekete Gábor barátom segítségével hamar (Postával együtt egy napon belül) hozzájutottam egy Cometic tömítéshez!

És itt fontosnak tartom azt megemlíteni, hogy nem az alap vastagságot kellet megvennünk, hanem a legmagasabbat (asszem 1.75mm). Erre pedig azért volt szükség mert annó fel lett újítva a hengerfej és akkor el kellett venni belőle közel 0.6mm-t! Ez nagyon sok, így kompenzálni kellett a tömítés vastagságával! Szóval mindenkinek tudom ajánlani ha ilyen helyzetbe kerül kérje ki szakember véleményét!

Meg voltak az alkatrészek, akkor kezdődhet a szétszerelés! Nem volt egyszerü...Nagyon nem akart megszabadulni a blokk a hengerfejtől, de végül is sikerült rábeszélni, hogy neki így jobb lessz:) Mondanom sem kell, hogy ami a szemem elé tárult az jó szarul nézett ki. Elkeztük kitakarítani a blokkot, dugókat, hengerfejet. Leresztettük az olajat és kikukáztuk az olajszűrőt. Ezzel elment egy nap, de másnap reggel már az összeszereléssel kezthettem.Az utóbbi időben ette a kipufogósor tömitéseket, ezért biztonságból kicseréltem azokat is ha már kiszedtük a hengerfejet, ez sokkal egyszerübb ha nincs bent a fej, mert az alsó hátsó csavart szinte lehetetlen elérni! Tulajdonképpen az összeszerelés elég könnyen ment! Új ARP csavarokkal lett lehúzva a hengerfej és szerencsére semmi gond nem volt vele!

 Itt már félkész állapotban!

Szépen elkeztem visszaépíteni mindent a motorra! A vezérlés kicsit rakoncátlankodott, nem nagyon akarta a szívóoldali fogaskeréktárcsa megtalálni a saját jelét, de ezt is megoldottuk. Vezérlés a helyén! Olajat,vizet kapott! Minden a helyére lett csavarozva, most már csak ki kell próbálni, megy-e!

Gyors ima az autóIstenekhez, azt inditás:) Másodjára beindult!

Kisebb gondok mondjuk keletkeztek, de csak az elektronikában. Nem hiszem, hogy ez feltétlen összefügg azzal hogy hengerfejes lett, de ezt is ki kell majd javítani!

Ezt majd legközelebb:)

1 komment

Címkék: nissan általános dani


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr761579756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása