Haladunk, ahogy kell. Mielőtt teljesen szétvágtam volna, elkezdtem beilleszteni a csöveket, hogy ne roskadjon össze a karosszéria merevítések nélkül. Ahogy ez megvolt, kivágtam minden lehetséges lemezt és nyúlványt, csak a kűlső héj maradt. Beszéljenek helyettem a képek.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
"Oti" - Gábor · http://www.melygararazs-street.hu 2009.10.15. 23:29:43
jó hülye kérdések, de kíváncsi természet vagyok :D
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2009.10.16. 06:02:50
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.10.16. 10:07:46
a cső 45x2 400Nm/mm hidegen húzott acél, minősítési papírral ahogy kell. alap:)
a kocsi egyik hátsó sarka több mint 1cm-rel meg van csavarodva, de a futómű szerkezetével ezt korrigáltam. az egyenesfutást majd futóműbeállító padon kell belőni, ezért állítható a hátsó traktus.
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.10.16. 10:10:58
timeslip.hu/szabyk/