Homokos tengerpart helyett gumifüst, hűsítő tenger helyett kellemes borzongás, tzatziki helyett adrenalin... De így szép az élet a görögöknél, főleg ha minden a driftről szól. :)
A KOE görögországi futamáról nem csak versenyzői, hanem videós szemmel is kaptok véleményt. Tehát kiderül mit látott Szántó Niki a volán mögül és mitAstar a kamera mögül. :)
Szántó Niki mint egyetlen női magyar drifter keményen állta a sarat. De erről meséljen inkább ő...
CAG: Milyen eredménnyel sikerült a görögországi futamot zárni?
Szántó Niki "NeroM3": Sajnos az autóm gyengének bizonyult ezen a pályán, így nem sikerült bejutnom a 16-ba.
CAG: Hanyadikként végeztél az összesítésben?
Szántó Niki "NeroM3": Az éves összetettben 5. helyen végeztem, aminek nagyon örülünk, mivel az idei évre ezt a célt tűztük ki!
CAG: Melyik volt a legemlékezetesebb mozzanata a versenynek?
Szántó Niki "NeroM3": Számunkra az egész hétvége elég izgalmasan indult. Már az edzésen technikai problémával küzdöttünk! Még két kört sem tettem meg, mikor a négy tőcsavaromból három eltört a bal hátsó kerékben. Nagyon nagy szerencsénk volt, hogy már a driftet befejezve gurultunk a pályán, és nem 120-nál történt mindez.
CAG: Érződött a versenyen is a görög vendégszeretet?
Szántó Niki "NeroM3": Nagyon lelkes közönség volt! Rengetegen látogattak ki a versenyre! Görögországban sokkal ismertebb és felkapottabb sport a drift mint itthon.
CAG: Jövőre is láthatunk majd a KOE futamain?
Szántó Niki "NeroM3": Meglátjuk mi lesz jövőre. Mindenesetre az új autóm elkészül a következő évadra, és szeretnénk több pályán is kipróbálni!
Niki után pedig következzen az XProvid csapatának, Astarnak rövid, de annál keményebb élménybeszámolója:
"Igazi brutál pálya, átlag 400 lovas autókkal. Volt 3.8 M5 turbó 700 LE. :) Volt jópár Rb25motoros S14,S13 volt elvileg SR20 E30 is. Meg egy olyan MK2 amitől még én is le***tam a bokám. Csőváz, tolós váltó, egyedi lengőkarok, hihetetlen szélesítés. Csak elromlott a váltója és nem ment. Meg volt egy C20XE (opel 2.0 16V) turbó motoros régi Ascona. Az besz*rás erő, besz*rás hang. És ügyes pilóta. Volt egy nitrós hacsi is, ami negyedikbe nyomogatta a gombot az utolsó kanyar környékén.
Olyan tempós volt a pálya, hogy még Ádámnak is eleinte feladta a leckét. A helyiek nagyon érezték a dolgot. Sajnos Nikinek el volt gyengülve az autója kb 200 lóra. Ide meg inkább a 400 kellett volna. Ezért nem tudta rendesen odatenni magát. A gumival próbáltak hozni az autó "erején", de nem ment.
Ez nem nyomatékparadicsom volt, hanem lóerőparadicsom."
A fotókért köszönet Szántó Nikinek!! Még több fotó hamarosan. :)
írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2009)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.