driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2009.06.20. 04:46 Leslie_

A kurv4 él3tb3 !!!

Nem tudok szebben fogalmazni, de az, hogy ilyenkor írok, semmi jót nem jelenthet. Kezdjük reggel. Felkelés, KV, mélek csekkol, felismerés: kellhet a fúrógépem, amit tegnap kölcsönadtam Levóéknak. Nosza átugrom egy kapuccsínóra. Sanyi kérdezi, ki tudnám-e vinni nekik a transportert Tökölre a verdanapokra és természetesen ki tudtam vinni. Igenám, de ahogy elindultunk Danival, visszaszóltak telefonon, hogy elfelejtették a benzinbetöltő tölcsért, forduljunk már vissza érte. Párszáz méterre az erdő közepén nem forgolódunk, meg babonából sem forgolódunk, így visszatolattunk. Ahogy beértünk a ház elé, a kocsi leáll!

Létezik, hogy kifogyott a gázolaj??? Hát persze, szívjunk le az egyik munkagépből... Na neeeem, kanna, kocsi, irány a benzinkút. Térülünk, fordulunk, nafta betőlt, nagyjából pöccröff és már megyünk is.

Még egy kúton megálltunk Ócsán, tankolni Sanyika kannájába és a VW-be, biztos ami biztos.

(Igen, mifelénk a déli szektort nem a nulláson járjuk, mert az bedugulhat. Felénk (és Levóéktól is) nagyon jól járható földút van Felsőpakony felé az Ócsai útra, így az ócsa-némedi-cola-51-szigethalom tengelyen járjuk a tököli utakat. )

Innen már sima is lehetett volna a nap, de neeeem. Kint találkoztunk a már megérkezett drifterekkel, többek közt Lakyval, aki épp elfogyasztani készült a következő adag ékszíját. Felment a pályára, rúgott pár kövéret és diadalittasan integetett... a pályabíróknak, hogy húzzák le a pályáról. Nézegettük a motorteret, majd arra jutottunk, hogy a baj egyik forrása lehet a nem megfelelően rögzített kompresszor-konzol. Oda vissza majd 2 centis kilengést produkált, ami ugye semmiképp sem jó. Némi trágárkodás után megszületett a döntés, trélerre fel és irány a vasadi driftgarázs, hekkeljünk be valami támasztást, rögzítést. Már ekkor sem fáztunk, de a műhely sem klímatizált, úgyhogy már csak azzal tudtam rátenni egy lapáttal, hogy felvettem a szerelőoverált.

Két röpke óra alatt meg is született a profi konzol és ünnepélyesen ebbe a kocsiba is került némi FORD alkatrész. Közben megjött Tóth"szerviz" Jani is és besegített a másik sérült ékszíj cseréjébe. Amikor én kész lettem, még összeszereltük a csövezést, felraktunk egy 1400-as szíjat és lesz ami lesz alapon felálltunk a trélerre. Indulás előtt gyorsan kikaptam Vikidee kocsijából a gyújtótrafókat, hátha ez Radír autójának a problémája, tökölön legalább volt erre tesztlehetőség.

Megint nekifutottünk a Vasad-Tököl Ralinak és sikeresen teljesítettük az etapot. Közben nyaltunk egyet, na nem egymásnak, hanem magunknak... Alsónémediben van egy kivételesen jó fagyizó, gép, de 6 masina tizensok íze garantálja a megunhatatlan választékot. Nagyon gyerebe.

Visszaérve a pályára nyugtáztuk, hogy az út alatt a felmatricázott versenyautó a tréleren talán kicsit jobb reklám volt a rendezvénynek, mint a kilátogatók száma :)

Leparkol, kocsi leszed, irány a pálya. 2 kör, ékszíj hopika.

Ettől se lett jobb kedvem, de miközben szórakoztunk a cuccokkal, odajött Tudi is, hátha az öreg róka lát valamit, amit mi nem vettünk észre. Persze így is lett, én tippeltem a belibegésre, Tudi pedig hozzátette azt a nem elhanyagolható tényt, hogy bizony a szíj két fele gázelvételnél a feszítő belibegése miatt akár össze is érhet. Na ez pont így is volt. Láttuk amit addig nem és Zoli már riasztotta is Gerit, hogy menjen bótba kisebb szíjat venni. Később kiderült, hogy az 1370-essel alálőttünk, de pl a feszítő nélkül Tudi újabb segítségével már fel is applikáltuk és láss csodát, rajta is maradt azóta, de főleg arra a pár körre, amíg megnyerték vele a csapat-drift versenyszámot. Vlasbloméknak így meg kellett elégedniük a második hellyel, míg a harmadikon egy megjósolhatóan hibás választás miatt Sanyika triója végzett.

Ünneplés, éljenzés, levonulás, bepisilés. A Drift Pick Up hátsó hűtőjének egyik csöve bizony megrepedt és csepegtette a forró vizet a forró betonra. Overál megint fel, emelő alá és Leslie megint szerel. Ekkorra már szépen ránk esteledett és Orsóborsóm várt haza.

Út közben már megbeszéltük telefonon, hogy nyugodtan pihenjen le mindenki, majd én elmegyek Esztiért (Orsi húga) az érettségi bankettjére és hazahozom. Ha ennyit talpon voltam, ennyit már félgázzal is kibírok. Én igen, de Murphy nem, így kaptunk egy kis éjszakai programot is. Az odaút sima volt, 4-es út, gyorsforgalmi, határ út és erzsébet. Visszafelé ugyanez, azzal a különbséggel, hogy a Ferihegyi gyorsforgalmi út utolsó felüljáróján egy kedves úr úgy gondolta, hogy ő ott is előzhet, ahol nemcsak hogy tilos és életveszélyes, még épp jöttünk mi is. Kis konvojunk már kilóméterek óta egy új Mondeoból, egy Lanosból és az Escortunkból állt. A Mondeo persze lesatuzott, a Lanos is megállt kicsit keresztben, de nekem már esélyem sem volt. Annyit tudtam mondani Esztinek, hogy kapaszkodjon mert karambolozunk. Annyi lélekjelenlétem maradt, hogy ne telibe találjam el a Daewoot, hanem kis átfedésben, azonban mivel ő már eleve szögbe csúszott, szépen nekilöktem a velünk szembe jövő Vivaro taxinak, akit a sötétkék Audi szabálytalanul előzött. Bevallom, én az Audit nem is láttam, csak az előttem nem haladókra figyeltem.

Segélyhívás a rendőrségnek, majd egy másik Papinak, rövid elbeszélés a helyzetről és már indul is értem. Nem tudok elég hálás lenni neki, hogy péntel éjfélkor képes volt Szigethalomról eljönni engem menteni. KÖSZÖNÖM!!!

Nemrég értünk haza, a botrányosan lassú és idegesítő rendőri "intézkedés" után még a Daewoon is segítettünk. Balázs felcsörlőzte a futóműsérült autót, engem pedig lehúzott addig a gyorsforgalmiról Ferihegy1 elé. A koreait gyorsan bevitte egy közeli szervizbe, ahol szerencsétlenek már amúgy is visszajáró ügyfelek voltak, ez az ötödik nem saját hibás karamboljuk csak az idén. Most azonban vége lett a masinának, ebből már nem érdemes helyrehozni. Fél órán belül vissza is tért az LT értem, majd gurultunk Vasadra.

Letettük a kert egyik sarkába, mivel a biztosítási ügyintézés tempója nem a leggyorsabb, nem tudok a javításba kezdeni úgysem. Most itt tartunk, megpróbálok aludni pár órát.

kukurikú? ja, az.

6 komment

Címkék: edzés verseny általános papi l evo lakyboy


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr971196452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiky944 2009.06.20. 09:31:04

úúú baszki mozgalmas nap :)
nem lett semmi bajotok karambolban?

ommm 2009.06.20. 10:23:50

Bazz, Leslie, fel a fejjel.
Tudod, ki tud segíteni...ZB

Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.06.20. 19:10:13

Legalább nektek nincs bajotok !

crix 2009.06.21. 23:54:00

Huhh. Ez kemény. De ugye nincs bajotok? Ki lett a hibás? Remélem nem varrják rád még a kárt is!
süti beállítások módosítása