Képletesen. Képletet ugyan nem gyártottunk rá, de azt már tudjuk egy ideje, hogy dolgoznunk kell még a Fordok futóművén. A hátsó traktus nagyobb lélegzetvételü munka, egyenlőre hanyagoljuk, de a terv megvan rá. Előre ellenben bonyolultabb, régóta vívódunk az L alakú lengőkar, a késes stabilizátor vagy a kitámasztott jelenlegi lengőkar használata között. Plusz probléma, hogy Z0tyáéknak csapolt rögzítésű gömbfej kell a Sierra Cosworth csonkállványba, nekünk többieknek kúpos. Szélesíteni és emelni akartunk az első lengőkarok pozícióján, így felmerült a ráépített gömbfej lehetősége. Z0tya nemrég adott egy cikkszámot, megvettem a kérdéses alkatrészt és péntek este nem bírtam magammal, meg is csináltam egy próbadarabot.
Ezzel a lengőkar külső pontja lejjebb kerül, az új gömbfejjel a forgáspontot kijjebb és előrrébb csaltam. Növelhető a kormányszög, megnő a terpesztés. Használhatunk nagyobb ET számú kerekeket, amivel könnyebbé válhat a kormányzás is. Még erősítek rajta, de a közeljövőben kipróbáljuk.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
zalkapone 2009.04.05. 21:24:24