driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2009.03.21. 08:57 Leslie_

Kisablak a nagyvilágra.

Nemrég felhívott Lakyboy és azt kérdezte, én mivel szabom a polikarbonátot. Az én kezembe a flex illik, így természetesen "milliméteres" vágókoronggal. Visszakérdeztem, hogy ez miért fontos és ki is bökte, ők bizony nem nagyon boldogulnak az anyaggal, de a legfőbb baj, hogy egy kis ablakot szeretnének, olyat mint a rali- és pályaautókon szoktunk látni.

Hmmmm

Én sem csináltam még, de van elképzelésem a megvalósításról, hozzátok át. Pár perccel később már nálam is voltak a táblákkal a kezükben. Akkor épp mást csináltam, letették egy sarokba és mentek építgetni tovább a szexplatóst.

Amikor belekezdtem, akkor láttam, hogy mire is gondoltak. Bizony az ilyen manőverekhez biztos kéz, türelem, jó korong és egy jó flex kell, ami nem viszi az ember kezét mindenfelé munka közben. Nálam ezek szerencsére mind adottak, bár a korong is drágább mint a sima vágók és a flex megvételekor is szívtam a fogamat, pedig vannak ennél a Hitachi-nál jóval drágábbak is.

Következő probléma a csúszósinek vágásakor jött elő, nem polikarbonátot hanem plexit hoztak a fiúk. Morzsolódott, repedt, büdös volt, úgyhogy gyorsan meg is mutattam az anyagnak a kuka fenekét. Szerencsére a www.ptplasztik.hu jóvoltából azért van otthon némi maradék így szépen újraszabtam a szükséges alkatrészeket. Eredetileg ragasztani terveztem, de rég nem nyúltam a tubushoz, nem láttam hogy a tél folyamán a cucc besértődött a flakonba. Na sebaj, akkor csavarozzuk, úgyis az volt Laky eredeti elképzelése. Nem rögzítettem túl passzentosra, mert ez a kis szerkezet az ablak belső felén van és az ajtónak pedig van egykis íve, így megszorulna beszereléskor.

Sajnos akkor már nem voltam ott és fotózni is elfelejtettem. Igazából inkább nem szeretem elővenni a telefont ilyen "piszkos" poros munkák közben, mert nem akarok újat venni egy darabig. Laky viszont küldött képeket a kocsiról, tehát méreteztem és íme:

 

4 komment

Címkék: bmw általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr61015674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mancs_ 2009.03.21. 22:05:27

Ha legközelebb plexit kell vágnod, formázni, stb akkor gyémánt flex korong, és szappanos víz!:)

Efajta:
img67.imageshack.us/img67/3195/flex2ic.jpg

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.03.21. 22:36:43

@Mancs_: sosenem akarok plexivel dolgozni :) jó a lexán :)

Mancs_ 2009.03.22. 12:14:25

@Leslie_: Nyilván, csak hátha egyszer úgy hozza a sors!:)
süti beállítások módosítása