driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.06.13. 09:40 Leslie_

Csöpp, spricc, pitty-pitty, placcs...

Röviden és tömören ennyi az elmúlt hét. Én értem, Ti nem. Na csüccsenjetek le, elmagyarázom melyik hang kihez és hogyan tartozik.
A csöpp Ádié, ugyanis a nemrég vásárolt hűtő a kakucsi edzés után elkezdett csepegni, leállítás után szép tócsát hagyva maga után. Kartervédő le, hiba keres, semmi nem talál. A szép nagy alulemez tökéletesen teszi a dolgát, van már rajta némi sérülés de nem enged semmit a motor és a szerelvények közelébe. Meg aztán így nem csöpög semmi a kocsiból a talajra, mert hát azért csöpögünk itt-ott. Összegezve hűtőcsere, amit fantörpikus anyagbeszerzőnk, Süni kolléga már el is intézett, a napokban megyünk a garanciális cseredarabért. Köszke.

E36 kapcsolódása van a spriccnek, fényezés alatt van a kaszni. Epoxy-s alapozóval már mindenhol kész, pasztával kitömítve ahol kell és a belső tér színt is kapott, már ha a fehér a színek közé sorolandó. Szombaton tervezzük befejezni a fújást és elkezdődik az összeszerelés. Hozzá kell tennem, hogy a külső egyenlőre nem végleges, így átmeneti hibatakaró mattfekete lesz, amíg ki nem alakul az "A" verzió legalább fejben. Sűrű lesz a jövő hét, nagyon nagyon sűrű én pedig hullafáradt vagyok. Lehet ezt csak most érzem így, mert tegnap este programozni voltunk.

Ide kapcsolódik az utolsó 3 szavacska (vagy csak 2). Nem részletezném sem a helyszínt sem az időpontot, mert nem sikerült maximálisan legális keretek között huncutkodni az ECU-val, de persze akkor sem közúton vagy lakott területen voltunk, azt azért nem.
Z0tya már régóta szenvedett a nyomással, se nem akart felépülni rendesen, sem igazán megmaradni. Az aktuátor cseréje sem oldotta meg a problémát, pedig KarCsiga kocsiján ugyanaz a cucc stabilan 1 bart tud produkálni. Köszi neki, hogy ott volt és segített, valamint Martinák "Cápavolvónaklátszóbmwnemversenyautós" Ferinek is, aki adott egy mechanikus szabályzót. Azzal már találtunk 1.3-at is, de amire behangoltuk az 1 bart és megkezdődhetett volna a finomítgatás, a több mint 2 éve feszített motorban elpattant valami. Nagy gőzfelhő kíséretében megállt a DG Escort és összepisilte magát.
Elsőre mindannyiunk tippje a hengerfejtömítés, de majd Doktor Almási diagnosztizálja és összehívja a konzíliumot.
Hogy lesz-e műtét Kakucs előtt, azt nem tudom. Ilyenkor picit kedvét vesztett az ember fia. Mindenesetre ha Z0tya úgy dönt hengerfejezünk, akkor hengerfejezünk! Ezen ne múljék, mint említettem akkora káosz a jövő hét hogy ez legyen a legnagyobb gondunk :)

Ja, és .... na ezt majd másik posztban.

1 komment

Címkék: általános ádi driftspec escort attis karcsiga


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr75517797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süni · http://kep.tar.hu/escortmk2 2008.06.17. 23:41:52

Ma realizálódott is a hűtőcsere....
süti beállítások módosítása