A pálya az első kanyart leszámítva a Rabócsiring vonalvezetését követi, mivel ez lesz a következő versenyünk. Ezzel is próbáljuk segíteni főleg az amatőröket, hisz az egyik legjobb de leggonoszabb pályáról beszélünk, gumifallal, szalmabálákkal, földtöltéssel körülvéve. A II. osztály versenye az első balos után indul a balos visszafordítóval és a másik oldalon a nagy balosban ér véget, így egyik nagy tempójú szakaszon sem kell menniük, nem az a célunk, hogy törjenek a kocsik.
A maradék sem "kispálya", oda is kell a tudás.
Az edzés rendje a szokásos, tapasztalatok alapján 4+1 körrel és 4 pilótával kezdünk aztán ha úgy ítéljük elfér 5 kocsi, akkor onnantól annyi lesz egy turnus. A +1 kör a hűtőkör, akinek szüksége lesz rá, ott kímélheti az autóját mert a repülőtér már részén autózni eléggé tilos. Nem mi tiltjuk, hanem a reptér őrsége. Ha ők elkapják a delikvenst, kidobják de ránk is rossz fényt vet a fegyelmezetlen magatartás.
Ennyi srácok, készüljetek!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2008.05.01. 16:49:25
Miki
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2008.05.01. 22:25:44
Süni · http://kep.tar.hu/suni25 2008.05.01. 23:44:45