Itt a nyúlvány több réteg lemezből áll össze, az átlapolás szerkezetileg nem elég és már középtávon sem megoldás.
Vissza kell bontani ameddig csak lehet, tiszta fémig, amivel már tud dolgozni a hegesztőgép.
Ekkor jön a java, lemezeket faragni, felhegeszteni, majd újabb és újabb réteg. Elől kettő, a "nyaknál" 3 réteg lemezt használunk, ebből a nyak lemeze vastagabb is a többinél (a képen az még nincs kivágva)
A jobb oldalon sem fényes a helyzet, de valamivel jobb. Itt kevesebbet kellett visszabontsunk a nyúlványból. Az egész munka rákfenéje amúgy, hogy le kell venni a teljes hátsó futóművet. Ez önmagában nem teszi olcsóvá a munkát, de e nélkül meg sem lehet csinálni.
Ehhez képest a hátsó nyúlványok többi részének javítása már gyerekjáték. Na persze itt sem lehet rálemezelni 1-2 foltot.
Amit le kell vágni, azt le kell vágni, nincs mese.
Végezetül egy kis javítóív csere.
Majd átvittük Lakkcipő barátunkhoz, aki lelocsolta némi piros festékkel :) Nem lett csúnya.
Sajnos a kartertömítés cseréjekor azonban észrevettük, hogy a csapágyakkal egy kis gond van. Ezt a napokban orvosolja Papi, úgyhogy reméljük mihamarabb visszatérhet szerető gazdájához.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
László Tóth13 2014.12.04. 09:50:55
Én is egy hasonló problémával küzdök.
Szeretném megcsináltatni a Sierrám hátsó hossznyúlványait.
Azt szeretném kérdezni, hogy mennyi pénzt kell összeszednem ahhoz, hogy megkezdhessük a tárgyalásokat?
Üdv
Tóth Laci