Miután a műanyag tető le és feltehető, ideje volt folytatni a bukócsövet. Gabi a felső részre is X-et kért, nem akarta a pár kilót megspórolni bármi áron, ahogy a kocsi többi részén sem.
Ezt követően ott folytattuk ahol márciusban vége szakadt a folyamat. A kocsi vissza került a forgatóállványra és szétvágtuk a gyenge, korrodált és sokat megélt padlólemezt. Kicseréltük a nyúlványt, letakarítás után megerősítettük a küszöböt és elkezdtük összekötni.
Közben sok más alkatrész mellett megjött egy fontos darab is a motorhoz, ez a hátsó hengerek hűtését hivatott segíteni.
A lekerülő cső egyes ágai még útban is lettek volt, de ez a kisebb probléma.
A hengerek közt egy járat le van fedve, ezt mi most megnyitottuk. Élmény volt felszerelni a csatlakozást a szívósor lebontása nélkül, de ez a "kis" türelmi játék a csavarokkal órányi szerelést és némi új tömítést megspórolt.
A gyári toldást le kellett vágjuk és egy gumicső az új összeköttetés. De hogy kizárjunk bármi szivárgást, egy megfelelő méretű racsnis dugófej és 2-3 finom kalapácsütés megadta neki a szükséges peremet.
Kész is vagyunk, lesz több hely, lesz jobb hűtés.
Karotta nemsokára publikál, akkor persze lebukunk, hogy ezek több hetes képek, de legalább tudtam írni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.