driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.06.18. 15:48 hferi

Nagykövet lettem!

Ez a történet pár hónappal ezelőtt, a Tuningshow-n kezdődött. Édesapámmal sétálgattunk a Sportágalapító Gymkhana verseny szünetében a kiállítók között, és betévedtünk egy standra, ahol szebbnél szebb cipők sorakoztak a polcokon Piloti felségjellel az oldalukon. Egy nagyon lelkes ember (név szerint Eördögh Szabolcs, a márkaképviselet egyik vezetője) átszellemülten mesélte az egyes modellek tulajdonságait a helyszínen cipőt próbálók között. Egyből megszólított minket, hisz láthatta, hogy profikkal van dolga :-) (értsd ez alatt, hogy édesapámtól "használatra átvett" több, mint 20 éves OMP versenycipőben és, a nagymamám által speciálisan nekem készített, versenyzőruha utánzat szerelő overállból készített nadrágban, hosszú ujjú pólóban korzóztam a tömegben - ahogy azt a Formula1 padock aktuális divatja diktálja! Nem tudtátok?). Beszédbe elegyedtünk, megtudtam mindent, amit a képviselt márka csúcsmodelljéről és az utcai változatokról tudni érdemes, majd egyszer csak Szabolcs megkérdezte: "Van szponzorotok?" Szinte gépiesen válaszoltam, hogy NINCS! - Igazából fel sem fogtam a kérdés tartalmának súlyát, gyorsan telefonszámot meg e-mail címet cseréltünk, mi pedig mentünk tovább (elvégre még nem ért véget a nap, várt rám a döntő az amatőr kategóriában...igen, a krimi szakkörsöknek üzenem: lebuktam, még sem vagyok profi :-)). Múlt héten, miután észrevettem, hogy az egyszer már megragasztott talpa a versenycipőmnek újra leválni készül (Az álmoskönyv szerint bohócorrú cipőben vezetni nem sok jót jelent), így felhívtam Szabolcsot, hogy a kiállításon komolyan kérdezte-e, amit kérdezett. Először nem tudott hova tenni, hisz azóta jó pár emberrel találkozott, de a 20 éves, édesapámtól rám hagyományozott cipő történetét elmondva egyből beugrott neki, hogy ki vagyok. Megbeszéltük, hogy kivel mi történt azóta, és legnagyobb örömömre továbbra is komolyan gondolta a szponzorálást (hálás köszönet Szabolcsnak a kitartásáért). Készítettem neki egy "marketing" tervet, és abban maradtunk, hogy megbeszéli a társával és jelentkezik. E hét elején finomhangoltuk a részleteket, és tegnap "gentlemen's agreement" módjára megköttetett a megállapodás, a hátralevő papírmunka már csak formalitás (igaz - Sanya ;-)?) Az idény hátralevő eseményein (drift és gymkhana) a Piloti márkát fogom képviselni, melynek megfelelően ebben a modellben fogom a piros-fehér Sierra pedáljait nyomkodni: Ebben pedig a "civil" életben fogom a pedálokat koptatni. Természetesen az utcai változatot azonnal kipróbáltam, és az eddigi autós cipőimmel összehasonlítva, nagyon jó benyomást tett rám. Ha több részletre vagy kíváncsi a cipőkkel kapcsolatban, kattints a Speedculture.hu-ra, vagy fordulj hozzám a facebook-on. A versenycipő első éles bevetése jövő hét végén, június 25-én, Kunmadarason lesz, ahol a tapasztalataimat csapattársammal, Galacs Gabival is meg tudom osztani, hisz ő is egy ilyen cipőben nyomja egy korábbi versenyen bemutatott, verhetetlen beérkezési sebességének köszönhetően. További szép napot mindenkinek, hajrá Norbi!!!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr672995239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása