driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.05.12. 10:14 Orsika_

Gymkhanauták faggatása: Zahuczki Zsolt Zacc

Zacc-et is megkerestem, kíváncsi voltam az Ő véleményére is a versennyel, mezőnnyel és a pénzdíjazással kapcsolatban. Íme:

Orsika: Miért fogott meg a Gymkhana?
 
Zacc: Nagyon sok odafigyelést és precizitást igénylő sport ahol kis különbségek vannak a helyezések között (pár tized mp)
 http://www.carsandgirls.hu/download/gallery/gymkhana110325/CarsAndGirls_gymkhana110325_51.jpg
Orsika: Hogy tetszik a pálya?
 
Zacc: Változatos, nagyon tetszik bár az edzésre nem tudtam kimenni de biztos furi lesz, hogy periférikusan fogom látni a mellettem indulót, hogy a pálya melyik részén tart hozzám képest.
 
Orsika: Mit kell tudni a kocsidról? Mit csináltok rajta még?
 
Zacc: Az autóm egy BMW V8 egyedi fejlesztésekkel, saját készítésű kipufogórendszerrel, verseny elektronikával ami egy DTA S100-as fékpadon beállítva a SYNTECH MOTORS által. Későbbi tervek között szerepel a turbósítás is.
 
Orsika: Mi motívál? Az 1000 euro mennyire?
 
Zacc: Kihívásnak tekintem a gymkhanát, saját magam beillesztése a cél a többi versenytárs közzé.Az 1000euró is benne van a célok között és örvendezve fogadtam a pénzdíjas verseny megjelenését Magyarországon, mert aki megnyeri az tudja az autójára költeni az összeget és magasabb színvonalra emelni a gymkhanát.
 http://www.carsandgirls.hu/download/gallery/gymkhana110325/CarsAndGirls_gymkhana110325_152.jpg
Orsika: Kit tartasz nagyon nagy ellenfélnek a Gymkhanauták közül?
 
Zacc: Az ellenfél számomra nem megfelelő kifejezés, inkább versenytársnak mondanám, de szerintem aki ott volt a hungexpon mindenki nagyon ügyes de felveszem a kesztyűt én is.
 
Orsika: Mi a célod idén a Gymkhana bajnokságban?
 
Zacc: A cél mint mindig a győzelem persze ebbe beleszólnak a többiek is, részemről mindent elkövetek a győzelemért, és a közönség szórakoztatásáért.
 
Zacc is egy nagyon ügyes pilóta, aki szintén hozzájárul majd a jó hangulathoz a hétvégén! Ugye eljöttök megnézni Őt is? :)

 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny általános gymkhana


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr262892797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása