driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.04.14. 14:51 Orsika_

Körkérdés - Tököl

Megkerestem pár pilótát akik neveztek a tököli futamra és feltettem nekik egy kérdést az egyik újítással kapcsolatban:

Orsika: Mit szólsz ahhoz, hogy a versenynapon már csak páros (tsuiso) edzés lesz?

Szántó Niki: Nagyon jó ötletnek tartom, mert segít rákészülni a csatákra fejben és gyakorlásban!

http://www.carsandgirls.hu/download/gallery/gymkhana110325/CarsAndGirls_gymkhana110325_31.jpg

Galacs Gabi: Szerintem ez egy nagyon jó megoldás, már az edzéssel is valós, éles köröket lehet átérezteti velünk pilótákkal. Úgy gondolom, hogy jó kis tsuiso-k várnak ránk a hétvégén! :)

Grózinger Zsolt: Ez egy jó hír! Örülök neki, és szerintem segíti a felkészülést!

Szili Krisztián: Szerintem mindenképpen jó, mert élesben készülhetünk a páros csatákra!

Zentai Attila: Újoncként mindenképp segít a felkészülésben, tetszik a dolog!

Zentai Sanyi: Én nagyon örülök, mert minden megtett méter segít hozzászokni a tsuiso-hoz. :)

http://www.carsandgirls.hu/download/gallery/gymkhana110325/CarsAndGirls_gymkhana110325_79.jpg

Nagy Robi Biggy: Szerintem jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!!! :)

Ámon Olivér: Kérdésedre sajnos nem tudok érdemleges válasszal szolgálni ugyanis ez lesz az első drift versenyem, és nincs összehasonlítási alapom! :) Abból a szempontból jól hangzik, hogy így talán pörgősebb lesz, gyakrabban leszünk a pályán!

Varga Attila: Szerintem ez egy jó ötlet, mert már edzésen is tudunk készülni a páros csatákra és így jobban lehet edzeni min ha egyedül mennénk!

Lakatos Zoli Laky: Örülök neki, biztos, hogy hasznos lesz Mindenki számára!

 http://www.carsandgirls.hu/download/gallery/driftedzes110315/CarsAndGirls_driftedzes110315_172.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: edzés verseny általános niki zentai drift általános lakyboy grozinger galacs


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr42820045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása