driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.02.11. 21:30 Leslie_

projekt:G - 11. nap

 Elszaladt ez a nap is, fotókat sem csináltam. Emiatt kis csalással a tegnapiakat tolom fel. 

Itt még bent van a motor, de már szinte semmi nem tartotta. Jatis kikötötte a gólyalábakat is, hogy ne legyenek útban és már eresztettük is a földre a bölcsőt. Hátul már a gurítókereten volt, így egy nagyobb emelés, séta hátra és már külön is volt a motor a kasznitól.

Kivettük a pedálsort, a kormányoszlopot, a főfékhengert, szóval mostmár valóban csupasz a vas.

Ma minden időmet az új hegesztőgéppel töltöttem, különböző vastagságú anyagokat varrogattam össze gyakorlásképpen, majd nekiugrottam a foltozásoknak. Közben kitaláltam egy támasztást a hátsó futóműnek is. Még pár méter cső, de mindent a biztonságért. 

Előre is bekerült a saját gyártású, sierra (és scorpio) mozgatására készült segédfutómű, így ha kész, mehet is a fényezdébe.

Holnapra maradt még pár folt belül és jópár kívül is, de szerintem inkább az első tornyok erősítésére és a bukócső véglegesítésére fordítom a fél munkanapot. 

A másik fele pedig a Hangyászé lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: nissan általános sierra leslie bukócső jatis gymkhana


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr572654874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása