- a blog.hu tegnap is viccesre vette a figurát és sikertelen mentéssel szétzúzta az itteni munkám. tehát akkor a tegnapi bejegyzés valós terjedelmében most következik-
Hosszú nap volt a mai és végre nagyjából aktuális is tudok lenni. Mint már írtam, a bukócsővel foglalkoztam ma, összeállítottam a vázat és le is hegesztettem szinte minden csövet. Holnapra marad az alábakolás, az első tornyok kitámasztása és némi lemezelés hogy pofás legyen a cucc a kereszteknél és az ajtóknál.
Íme az autó még félkészen, ahogy a főkapu, az A oszlopok és a hátsó letámasztások mutatják.
És itt van a nekem tetsző ajtómerevítés, a két cső összehegesztve, kihasasodva az ajtóhoz, aminek biztonsági jelentősége is van, ahogy azt www.karotta.hu blogjában kiveséztük, másrészt lényegesen kényelmesebb a ki és beszállás, valamint a bent tartózkodás.
Ezen a képen igazán jól látszik. Mivel az ajtó belső paneljétől meg is szabadultunk, még az ajtóba is belelóghatnak a csövek.
A hátsó résszel alapvetően könnyebb dolgom volt, hiszen a csövek majdnem mind egyenesek. Illeszteni persze azért kell őket, de ez jóval egyszerűbb mint a hajlításoknál.
A "nagykereszt" valóban nem kicsi, ha összehasonlítjuk a Hangyászéval, ez kb a duplája. Ez mutatja nem csak a két kocsi méretbeni különbségét, hanem a kupé és kupé közti tervezési, felépítési eltéréseket.
Ennél az autónál az övek vállrögzítését is be tudtam hegeszteni, hisz a plusz merevítés majdnem pontosan oda esik, ahova az ülés majd kijelölné.
Ennyire jutottunk a negyedik napon, az ötödik nem lesz ilyen látványos, hisz bakolni kell a bukócső bekötési pontjait, lemezelni az összekötéseket és karosszéria hibákat orvosolnunk. Ám azért haladunk.
Most következik egy kis reggeli ultrahang és fizikoterápiás kezelés a meszesedett vállamnak, majd a kötelező 1 órás kényszerpihenő leteltével... folyt köv :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ss26 2011.02.04. 11:00:01
Viccen kívül, az ilyet nagyon kellene kerülni, nagyon meggyengíti a sok hegesztés abban a pontban az anyagot, nagy feszültséggyűjtő hely.
Egyébként nagyon szép, kéne a Lacettimbe is egy ilyen! :)
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.02.05. 19:24:32
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.02.06. 08:19:51
merítettem a scionból, a 6ik napi képeken már láthatod, hétfőn azt le is lemezelem.
plusz amit látsz szélesítést, az a ZG flare másolata. erről még mesélek, tetszeni fog :)