Jóreggelt!
Kis csúszással ugyan, de gyorsan beszámolunk a www.gymkhana.hu demóautója építésének második napjáról. A kocsit eléggé szétszedtük már az első napon, hogy a karosszériával és a bukócsővel foglalkozzunk, ám ehhez még szükségünk volt a www.lindor.hu által elkészített rugóstagokra és a hátsó futómű ideiglenes kihézagolására, hogy lássuk hol is lesznek a kerekek. Továbbá a www.weldtechnic.hu plazmavágójára és a kisflexre, hogy bele is férjünk a kerékjáratba.
A képen a kocsi baj hátulja, immár a versenygátlóval, kivágott ívvel és sarokkal, még a magasabbik állásban.
Jobb hátul már rózsásabb a helyzet, de inkább a korrózió virágzik, amit most csak le kell vágjunk, nem ilyen forma lesz az új ív. www.hvtm.hu tunerek figyelem, a filccel jelölt ív lesz a majdani szélesítőív helye, a JDM kultúrában "flare" néven emlegetik az idomot. Ez kerül előre és hátra is.
Az első sárvédő és további ki illetve levágott elemek. Még fogyózik az autó.
A jobb első rész immár csupaszon, de még a gyári futóművel. Azaz gyári ford, de nem sierra, ez már scorpioból származó alkatrész, szélesebb, magasabb és keményebb is vele az autó. Ideiglenesen előre is a 8x16-os felniket tettük fel.
Bal elől Jatis épp a coil-over gólyalábat teszi be. Ezekkel elnyeri a kocsi a körülbelüli hasmagasságát, tudjuk tervezni a szélesítéseket.
Egy könnyített ajtó, mivel a bukóketrec megfelelő védelmet fog adni, a szabályok szerint ennél több lemez nem kell az ajtókba.
Hátul is fogy a kocsi, sem a tank, sem a pótkerék nem kerül vissza a helyére, így a kocsi ezen része is átalakul.
Szélesedtünk, lejjebb ültünk, nemsokára újra autó formája lesz.
...és most kezdjünk bele a harmadik napba, mára egy kis lemezmunka, rohadások kijavítása és a bukócső összeállítása a terv, este beszámolunk a haladásról.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.