driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.01.31. 22:06 Leslie_

projekt:G - 1. nap

 A pucolás. Ma rendesen szétkaptuk a kocsit, bár mozgatható maradt, kormányozható és az erőművét is benne hagytuk egyenlőre. Reggel még beautóztam a munkahelyemre, a saját lábán álltam be a műhelybe, majd elkezdtük szétszedni.

Igyekeztünk mindent úgy bontani, hogy a legkevesebbet roncsoljunk, bár zajszigeteléseket, csúnya műanyagokat és a repedezett műszerfalat nem sajnáltuk. 

Az első lökhárító is sérült volt, örültem hogy fent maradt a helyén, nem sokat foglalkoztam a tökéletes beállítással. 

A jobb hátsó ív korrodált, még javítóívem is lenne hozzá, de a 8x16-os felnik úgysem férnek be a kerékjáratokba, így a kocsi ki lesz szélesítve.

A belsejét már az előző építéskor is félbe hagytuk, nem is fértek volna vissza burkolatok és szükség sem volt rájuk, a kábelrengeteg most meg fog szűnni.

A kocsi elejében is volt pár ideiglenes megoldás, de masszívra építettük, így itt főleg az esztétikára megyünk rá. Szebben, jobban rakjuk majd össze, de előbb szedjük csak szét.

A műszerfalat kivéve még borzasztóbbá vált a káosz, amit a két összeházasított kábelkorbács mutatott. Az idő szűke miatt korábban nem vágtuk ki a felesleges vezetékeket.

A 3 hűtő elhelyezése nem volt nehéz, valahogy minden adta magát és szépen el is fértek egymás mögött. Az intercooler csövei kicsit másképp futottak a Nissanban, de nem volt olyan nagy a különbség hogy maradandó átalakításokat kelljen csinálnunk. 

Kifűztük a motor kábelkorbácsát is. Mi hozzá vagyunk szokva a ford megoldásaihoz, ahol is több csatlakozóval szakítják meg a korbácsot és részegységenként szerelhető, ám a nissan másképp tervezte. Ha így, hát így, összeröhögtünk Jatissal és feltekertük a madzagokat a motor tetejére.

A hátsó részt már elkezdtem kitakarítani, de így is maradt szerelni való. Centimétereket emelkedett az autó fara, ahogy fogyott belőle az alkatrész.

 

Szép kis kupac jött össze az alkatrészekből, ezek nagy része bizony már nem kerül vissza a kaszniba. Jatis szétszedte az ajtókat, üvegek, ablakemelő szerkezet mind- mind feleslegessé válnak. Én kivágtam a szélvédőt, elsőt hátsót egyaránt, plusz a beragasztott oldalablakokat is.

Ma megkaptam az átalakított rugóstagokat, így holnap már be is állíthatjuk a kocsi magasságát. Ehhez persze meg kell vágjuk a sárvédőíveket, átalakítani a szélesítéshez amit remélem szintén magkapunk a héten. Pető "PlanB" Peti pedig gyártja a lökhárítót és motorháztetőt, bár azok még odébb vannak a listánkon. Holnap elkezdjük szétvágni az autót a szükséges helyeken és összeállítjuk a bukócső vázát is remélhetőleg. 

3 komment

Címkék: nissan általános sierra jatis gymkhana


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr972629135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kamikáze 2011.02.01. 08:53:03

Ha már a karotta gépe nem készül.

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.02.01. 20:56:26

1. ez meg van beszélve.
2. ez a motor "a" karottáé, tehát nem kis segítség az eladása.
3. "a" karotta kocsija otthon készül, ez a cégemnél.

...és ez mind le volt írva a közelmúltban, de köszönjük az észrevételt :P

Z0tya 2011.02.02. 08:21:46

Látom Laca rádszálltak, folyamatos kontrol alatt vagy :)
süti beállítások módosítása