...az van. Meg lesz is, hisz készül a bukócső és az erősítések. Jatissal hoztunk egy kazal csövet (még egyszer bocsi a lökösért) mert nem csak a Hangyász válik versenyautó-szerűvé a közeljövőben, hanem 2 másik autó is. A korábban ígért 17-ikei dátum emiatt halasztódott el, nem mindegy hányszor autózik el az ember Csepelre néhány szál acélcsőért. Közben ugye kezet ráztunk a 3 napos Sierra folytatására és Jatis mk1 Escortja is megérdemli, hogy a versenyautók közé sorolják és ne a bukócső hiánya miatt ne vihesse kiállításokra vagy oszthassa meg a kocsi nyújtotta élményt utasokkal maga mellett.
De térjünk vissza a témához, elérkezett az idő, hogy ketrecet gyártsunk a vadállatba. A tegnapelőtti estét még le kellett mondjam Gabinál (Winkler, egy cikk emiatt?:) de tegnap már felkészülten és betegsége miatt kis fűtéssel vártam. Megcsináltam az első-külső merevítést pluszként, valamint nagyjából beillesztettem a főkaput, tervezgetés végett.
Az első merevítés ismerős lehet sok autóból, több típushoz lehet kapni is kész darabokat, amiket csak fel kell csavarozni... ekkor az is kiderülhet, helyén van-e a kocsink eleje.
Tanakodtunk az ajtóknál lévő oldalkereszten, majd Gabi kérésére a normális X megoldással lesz a merevítés. Itt több különböző forma is elfogadott, de mind az előlről érkező energiák esetleges elnyelése, mind a látszatra korhű autó a legegyszerűbb változatra vezetett minket.
A hátsó rész nem sok kérdést hagy. A bakokat a doblemezhez és a futóműhöz egyaránt bekötöttem, így ezzel egy hidat képeztünk. A fotókon még hiányzik egy merevítés keresztben, de ezt majd akkor véglegesítjük, amikor már tudjuk az ülések pozícióját. Karotta szépen le is vezette a kamerának, hogy ide lesznek bekötve a biztonsági övek, emiatt ennek magassága nem térhet el +- 10 foknál jobban, mint az ülések váll-nyílása.
Az A oszlopnál illetve az ajtóoszlopnál csak odahúztuk a szalagokat, de tessék odaképzelni csöveket a toronyhoz és egy újabb háromszögelést merevítés gyanánt. Ugyanígy a tetőbe is, ahova szintén tervezünk extra védelmet, hogy sose kelljen. A napokban a maszkolószalagokat szépen egyesével kicseréljük acélcsövekre, majd -mint már jeleztük- jön egy kis szünet. Be kell fejezzünk egy autót, plusz átalakul a zöld Sierra, átfordul a dolog igényesbe.
Többen megkérdezték miért írok többes számban. Természetesen ez nem királyi többes, hanem azok előtt tisztelgek a magam kis módján, akik többnyire láthatatlanul benne vannak a munkáimban. DG Z0tya mint elmélet, PFB Jatis mint gyakorlat, Capri Klub Bogyó mint villamosság, RacingShop Tomi mint alkatrészek, Forddoktor Papi mint bontások és Orsi, aki ezt kibírja velem :)
KÖSZÖNÖM!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2011.01.28. 13:00:46
Simán mennék vele Solberg ellen!
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.01.28. 13:18:26
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.01.28. 15:17:57
Jatis · http://pfbgarage.blog.hu 2011.01.28. 19:12:45
:))))))))))))))))))))))))))
Sopánka76 2011.01.28. 19:28:34
Videó nincs róla?
Ebben akkor elméletileg benne van az a közel 270 LE, amit az SX-ben tudott?
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.01.28. 22:49:11
Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.30. 00:03:01
auto.indavideo.hu/video/Nissan_200SX_teljesitmenymeres_-_304_LE
De az új helyén állítólag 250 is elég.
TóthZé 2011.01.30. 10:31:49
Az A-oszlopnál a keresztletámasztás kimarad, vagy csak rosszul értem a szöveget, esetleg nem fér el?
Erre gondolok ni:
m.blog.hu/ha/hacsiroku/image/AE86/Csovezes/Cso2_b.jpg
m.blog.hu/ha/hacsiroku/image/AE86/November1/003k.jpg
TóthZé 2011.01.30. 10:31:49
Az A-oszlopnál a keresztletámasztás kimarad, vagy csak rosszul értem a szöveget, esetleg nem fér el?
Erre gondolok ni:
m.blog.hu/ha/hacsiroku/image/AE86/Csovezes/Cso2_b.jpg
m.blog.hu/ha/hacsiroku/image/AE86/November1/003k.jpg
TóthZé 2011.01.30. 10:32:50
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.01.30. 18:00:11
nem, egymáshoz közeli tornyok esetén (is) inkább a doblemezre szoktak támaszkodni, plusz ott vannak azok a profilok le a keresztgerendára, így tulajdonképpen egy hidat képezünk. a bukócső nem a futóművek bekötési pontjait hivatott merevíteni, hanem az utasteret védeni.
a plusz letámasztás valszeg kimarad, annyira kicsi a kasztni, hogy útban lenne a kormánynak. egyenlőre elvetettük, meglátjuk.
TóthZé 2011.01.30. 18:44:42