driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.01.28. 11:04 Leslie_

projekt:Z - Merevedés

 ...az van. Meg lesz is, hisz készül a bukócső és az erősítések. Jatissal hoztunk egy kazal csövet (még egyszer bocsi a lökösért) mert nem csak a Hangyász válik versenyautó-szerűvé a közeljövőben, hanem 2 másik autó is. A korábban ígért 17-ikei dátum emiatt halasztódott el, nem mindegy hányszor autózik el az ember Csepelre néhány szál acélcsőért. Közben ugye kezet ráztunk a 3 napos Sierra folytatására és Jatis mk1 Escortja is megérdemli, hogy a versenyautók közé sorolják és ne a bukócső hiánya miatt ne vihesse kiállításokra vagy oszthassa meg a kocsi nyújtotta élményt utasokkal maga mellett.

De térjünk vissza a témához, elérkezett az idő, hogy ketrecet gyártsunk a vadállatba. A tegnapelőtti estét még le kellett mondjam Gabinál (Winkler, egy cikk emiatt?:) de tegnap már felkészülten és betegsége miatt kis fűtéssel vártam. Megcsináltam az első-külső merevítést pluszként, valamint nagyjából beillesztettem a főkaput, tervezgetés végett.

Az első merevítés ismerős lehet sok autóból, több típushoz lehet kapni is kész darabokat, amiket csak fel kell csavarozni... ekkor az is kiderülhet, helyén van-e a kocsink eleje. 

Tanakodtunk az ajtóknál lévő oldalkereszten, majd Gabi kérésére a normális X megoldással lesz a merevítés. Itt több különböző forma is elfogadott, de mind az előlről érkező energiák esetleges elnyelése, mind a látszatra korhű autó a legegyszerűbb változatra vezetett minket.

A hátsó rész nem sok kérdést hagy. A bakokat a doblemezhez és a futóműhöz egyaránt bekötöttem, így ezzel egy hidat képeztünk. A fotókon még hiányzik egy merevítés keresztben, de ezt majd akkor véglegesítjük, amikor már tudjuk az ülések pozícióját. Karotta szépen le is vezette a kamerának, hogy ide lesznek bekötve a biztonsági övek, emiatt ennek magassága nem térhet el +- 10 foknál jobban, mint az ülések váll-nyílása.

Az A oszlopnál illetve az ajtóoszlopnál csak odahúztuk a szalagokat, de tessék odaképzelni csöveket a toronyhoz és egy újabb háromszögelést merevítés gyanánt. Ugyanígy a tetőbe is, ahova szintén tervezünk extra védelmet, hogy sose kelljen. A napokban a maszkolószalagokat szépen egyesével kicseréljük acélcsövekre, majd -mint már jeleztük- jön egy kis szünet. Be kell fejezzünk egy autót, plusz átalakul a zöld Sierra, átfordul a dolog igényesbe.

Többen megkérdezték miért írok többes számban. Természetesen ez nem királyi többes, hanem azok előtt tisztelgek a magam kis módján, akik többnyire láthatatlanul benne vannak a munkáimban. DG Z0tya mint elmélet, PFB Jatis mint gyakorlat, Capri Klub Bogyó mint villamosság, RacingShop Tomi mint alkatrészek, Forddoktor Papi mint bontások és Orsi, aki ezt kibírja velem :)

KÖSZÖNÖM!

12 komment

Címkék: nissan z általános sierra bukócső jatis


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr492620393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2011.01.28. 13:00:46

Karotta Z WRC.

Simán mennék vele Solberg ellen!

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.01.28. 15:17:57

hidegenvont varratmentes acél, 45x2.6 és 38x2.6 (MNASZ szabályzat)

Jatis · http://pfbgarage.blog.hu 2011.01.28. 19:12:45

Lökösért nincs harag, majd mikor megvan a végösszeg a javításról akkor küldöm.
:))))))))))))))))))))))))))

Sopánka76 2011.01.28. 19:28:34

most látom csak ezt a Zöld Sierra projektet! Hát minden elismerésem, őrültek vagytok, de jó értelemben!
Videó nincs róla?
Ebben akkor elméletileg benne van az a közel 270 LE, amit az SX-ben tudott?

Nínó Karotta · http://www.facebook.com/karotta 2011.01.30. 00:03:01

@Sopánka76: Ne sértsük meg szegény motort, 304 volt az végül.
auto.indavideo.hu/video/Nissan_200SX_teljesitmenymeres_-_304_LE
De az új helyén állítólag 250 is elég.

TóthZé 2011.01.30. 10:31:49

Nem akarok beleugatni, de a hátsó X-et és kaput nem inkább a tornyokra kéne letámasztani? Vagy az az U profil szerű cucc azért van ott, hogy átvigye az erőhatásokat? Just wondering, no offense.

Az A-oszlopnál a keresztletámasztás kimarad, vagy csak rosszul értem a szöveget, esetleg nem fér el?

Erre gondolok ni:

m.blog.hu/ha/hacsiroku/image/AE86/Csovezes/Cso2_b.jpg

m.blog.hu/ha/hacsiroku/image/AE86/November1/003k.jpg

TóthZé 2011.01.30. 10:31:49

Nem akarok beleugatni, de a hátsó X-et és kaput nem inkább a tornyokra kéne letámasztani? Vagy az az U profil szerű cucc azért van ott, hogy átvigye az erőhatásokat? Just wondering, no offense.

Az A-oszlopnál a keresztletámasztás kimarad, vagy csak rosszul értem a szöveget, esetleg nem fér el?

Erre gondolok ni:

m.blog.hu/ha/hacsiroku/image/AE86/Csovezes/Cso2_b.jpg

m.blog.hu/ha/hacsiroku/image/AE86/November1/003k.jpg

TóthZé 2011.01.30. 10:32:50

Bocs, nem én voltam, a blog.hu duplikálta.. :)

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2011.01.30. 18:00:11

@TóthZé:

nem, egymáshoz közeli tornyok esetén (is) inkább a doblemezre szoktak támaszkodni, plusz ott vannak azok a profilok le a keresztgerendára, így tulajdonképpen egy hidat képezünk. a bukócső nem a futóművek bekötési pontjait hivatott merevíteni, hanem az utasteret védeni.
a plusz letámasztás valszeg kimarad, annyira kicsi a kasztni, hogy útban lenne a kormánynak. egyenlőre elvetettük, meglátjuk.

TóthZé 2011.01.30. 18:44:42

@Leslie_: arra az egy-(két) lejmkörre nekem jó lesz így is.. :)
süti beállítások módosítása