Lassan lábra áll a masina ismét. Az eleje képes rá, bár ott még sok tisztázni való van. Nemsokára a hátulja is összeáll, legalábbis szerkezetileg. Sok macera volt vele, de olyan még nem volt, hogy sehogyan se legyen, így ez is meglett.
A bölcső ott van, ahol kell. A tornyok érdekesebb rész de az egy másik sztori és (szem)szög.
Az összecsavarozott lengőkarok és kerékagy már sejteti, ez bizony egy futómű ami már nem is annyira idegen ettől a karosszériától.
Csalogató a sok szép narancssárga alkatrész, de egyelőre csak az eredetieket akarom használni, ne sérüljön a szép festés rajtuk, sokat jár errefelé még a flex meg a hegesztőpisztoly.
Nem ez a kerék, nem ez a sárvédő és nem is ez a magasság... de hogy elképzelhető legyen másoknak is, ami Karotta és az én fejemben kavarog.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
eprompixel 2010.09.23. 09:42:31
Süni25 · http://www.eakft.hu 2010.09.28. 19:09:00
homepage.mac.com/frank_de_jong/Pictures/1974/GPZ-1974-Gr2-53.jpg