driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.09.16. 08:45 Jatis

2010.09.11 Edzés.

Volt szombaton egy érdekes privát edzésünk. Annyit mondanék előre, hogy nem mindig tudtuk, éppen ki melyik autót vezeti. :)

 

Niki kihozta az E 30-at és a Z4-et is.

Laky jött a platóssal.

Én vittem a sárgát.

 

Azt azért hozzátenném, hogy Leslie szülinapján sikeresen beszólogattunk egymásnak, ezért megbeszéltük, hogy mindenki kipróbálja mindenki kocsiját. Én azt hittem viccelünk.

Délelőtt esett az eső rendesen, de fél 12 körül szerencsére elállt és elkezdtünk lepakolni. Mindenki beült a saját kocsijába és körözött, hogy száradjon az aszfalt. Utána kiraktuk a bójákat, hogy legyen valami pálya is, ne csak baszassuk a placcon. :)

Először ismét saját kocsikkal felmentünk és gyakoroltunk.

De eljött a pillanat, aminél tovább már nem lehetett húzni és Nikit beletuszkoltuk az Escortba. Az ülés kicsit messze volt mindentől neki, de egy pokróc segített a problémán.  Szóltam neki, hogy előtte kicsit melegítsen karra, de nem volt nehéz a kormány, mert még kicsit vizes volt a placc. Kicsit próbálgatta, de aztán adott neki rendesen. Nem is akart kiszállni belőle. :) Tetszett neki és szépen is autózott vele. Mikor kiszállt akkor már tudta, hogy másnap ez bizony izomláz lesz. :)

Niki után Laky is beleült. Megkértem, hogy az első körben forogjon meg legalább egyszer, hogy ne legyen nekem ciki, hogy mindenki szebben autózik a kocsimmal, mint Én, de nem hallotta sajnos. Szóval szépen ment vele Ő is. Mikor megállt mondta, hogy meglepődött, mekkora a kormányszög és, hogy mennyi tartalék van a kocsiban. Nem értettem először miért mondja. De tetszett neki is a kisautó.

Közben Niki beült a PickUp-ba Én az E30-ba és tesztelgettünk.

Niki a platóssal is szépen ment, de nekem az E30 nem jött be. Úgy akartam vezetni ahogy a sárgát szoktam, de nem ment. Elmagyarázták, hogy is kéne menni vele, utána kicsit jobb lett a helyzet.

Laky ment a Z4-el, de nem nagyon akart beülni, mert nem tetszik neki az autó mozgása és idegessége. Ettől függetlenül szépen terelgette.

Végre láttam Leslie-t is driftelni és nem látszott rajta az pár év kihagyás. Ment az E30-al és később a PickUp-al is.

Orsi és Mariann is tesztelték tudásukat, gyakorolgattak kicsit a lilával.

Na egyszercsak beültem a platósba Én is és megértettem Laky szavait a kormányszögről. Neki az nincs az Escorthoz képest. Azaz van kormányszög, de a beállításokkal van probléma, mert nem lehet kihasználni. Lehet vele menni, de ha lenne rendesen szög, akkor Laky sokkal jobban megmutatná azt a sok lóerőt, ami elöl van. Na nem mintha most nem menne vele durván, de ez még fokozható!!

Szóval a platós jó kis kocsi és szép a hangja belülről, de kell vele dolgozni. Mivel nyers ez is azért tetszik, ahogy vezetni kell. Szerintem nem mentem vele rosszul.

Azért a sok csere közben ment mindenki a sajátjával is, de ez a nap nem erről szólt.

Nap végén bekérezkedtem a Z4-be is(bár előtte már elvittem egy egyenes vonalú tesztre, mert hűteni kellet). A ki és beszállás úgy volt egyszerű, ha valaki segített. Magasnak bizonyultam, mert a kormánynak is csak a felét tudtam használni, mert a lábamtól nem fért el benne a kezem. :) Itt is az első néhány körben próbálgattam és csak mikor másodjára mentem pályára akkor mertem rendesen rálépni a gázra. Nagyon erős, nagyon vad, sokszor nagyon kezelhetetlennek bizonyult(hirtelen elkezd saját tengelye körül forogni az autó). De összességében tetszett.

 

A nap végére megállapíthatóvá vált, hogy Orsi és Mariann kipróbálta a driftet, Niki annyit hoz ki a Z4-ből amennyit szinte ki se lehet, Leslie nem felejtett el driftelni, csak nem akar versenyezni, Laky sokkal durvábbat menne nagyobb kormányszöggel(folyamatban, szóval lehet aggódni), velem pedig közölték, hogy rakjam össze gyorsan a kéket. Majd ha valaki akar valamit mondani arról, hogyan is mentem az leírja, mert nem láttam magam, de nekem nagyon tetszett.

Elvileg van videó is de csak telefonos.

Ja az Escort megsértődött, mert tönkrement a vízpumpám.

Remélem lesz még ilyen edzésünk, mert nagyon jó volt. Persze oda már a Mustangot vinném. :)

2 komment

Címkék: edzés bmw általános csapat escort niki leslie jatis lakyboy orsika


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr192291918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sopánka76 2010.09.16. 10:16:32

Hmm, de miért nem elég a 24V az Escortba?
Nem 200 ló?
Nem 900 kiló?
Az is kevés ma már?

Amúgy egészségetekre!!

Jatis · http://pfbgarage.blog.hu 2010.09.17. 01:52:28

Kevés a nyomaték és nem egy pörgős motor.
Na meg a mostani pályákra kevés a 200 ló.
süti beállítások módosítása