driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.08.20. 22:13 Leslie_

Itt lent

...na innen kell visszakapaszkodnom. 3 hete semmi munka, szétfeszít a dűh és a tehetetlenség. Hétfőn vigyorogva besétáltam a találóan Balesetinek hívott párhuzamos univerzum utópisztikus jelenébe -vagy inkább múltjába- és peckes magyarsággal odaszóltam a "pultosnak" hogy:

-Csókolom, visszahoztam egy varratot, itt is hagynám :)

Szokásos átirányítás, aktuális helyen várakozás, majd kötés levesz, doki nézeget... hmmm, hát ezt még hagyjuk, ez még szétrepedhet...

SZÉTREPEDHET???

Nemá bakker, 2 hete gyógyul, vigyázok rá mint Paris Hilton a szüzességére, dolgoznom kell, dolgozni akarok! Nem örülünk Vincent. Annyit azért kisírtam, hogy elkezdhetem folyamatosan terhelni. Edzés a macskától időnként visszalopható szivacslabdával és valami kis munka is belefér. Épp ideje.

1 komment

Címkék: általános leslie


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr452236013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása