driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.08.05. 19:08 Orsika_

Koe elemezni való videó

Elemezni való kis videó a Top 32től kezdve. Én örülök ennek a videónak, mivel nem lehettem ott és nem láthattam saját szememmel azt amiről azóta is sokat hallani és folynak a "viták"! Vannak benne érdekes előzések és érdekes döntések is. Én már 2szer megnéztem mert nem értek pár dolgot.... Hajrá! Lehet elemezgetni!

 

King Of Europe -Máriapócs - TOP32 - Drifting.hu from Red Crab Films on Vimeo.

1 komment

Címkék: video verseny nissan általános europe sierra zentai king of europe drift általános grozinger


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr322201805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sixday 2010.08.05. 19:57:15

Hát én ezt nem értem.
Emberünk túl szűkre veszi, emiatt bebutul, pályaautós üzemmódban megelőzi az elöl haladót és a nép meg sikítva örül meg éljenez...
Hát ennyi erővel a párom astrájával is mehetnénk, íven előzni azzal is lehet...
süti beállítások módosítása