driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.07.15. 09:01 Leslie_

IDSE - OB3 kiértékelés

A bírói testület megint összerakta a szokásos anyagot a versenyről, ezúton is köszönet a munkájukért.

Drift OB - 3.utam

 


Top 16

 

Varga Tamás Vs. Zicherman Zsolt


1. futam: Puci elöl haladóként jobb íveken, nagyobb szögben, szebb kört futott, mint Zichy, így az előny nála volt.

2. futam: Puci követőként a betonos részen kiegyenesedett, ezért ezt a futamot elvesztette, következett a visszahívás.
 

1. futam: Puci üldözöttként sokkal jobb íveken, nagyobb szögben és lendületesebben autózott mint Zichy, az előny ismét nála volt.

2. futam: Puci üldözőként is nagyon stabilan szép íveken, nagyobb szögekben autózott mint Zichy, ezért Puci jutott tovább a top8-ba.

 

 

 Tóth Zoltán  Kiss Gábor  Cziffer László

 6-4, 4-6
5.5-4.5, 6-4

 6.5-3.5, 3.5-6.5
5.5-4.5, 6-4

 6-4, 4-6
5.5-4.5, 6.5-3.5


 

 

Grózinger Zsolt Vs. Nagy Ádám
 

1. futam: Mindkét pilóta kiegyenesedett többször is, így a futamuk lenullázódott.

2. futam: Grózinger Zsolti a megindításnál hibázott egy nagyot, míg Nagy Ádám az utolsó előtti kanyarban hagyta el a pályát 2 kerékkel, így ez a futam is 0-0-al zárult, következett a visszahívás.


1. futam: Zsolt többször is kiegyenesedett a futam során, így Ádám előnnyel zárta a visszahívás első futamát.

2. futam: Ádám szép kört teljesített, míg üldözője ismét hibázott, így Ádám lett a továbbjutó.

 

  Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 0-0, 0-0
4-6, 2-8
 0-0, 0-0
4.5-5.5, 2-8
 0-0, 0-0
4-6, 2-8

 

 

Norbert Kovacik Vs. Jan Balaz
 

1. futam: Norbert Kovacik stabil kört teljesített elöl, üldözője Jan Balaz szépen lekövette őt, azonban a terhelésváltási zóna előtt technikai hiba miatt  feladni kényszerült a versenyt.

 

  Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 10-0  10-0  10-0

 

 

Dénes Miklós Vs. Martinák Ferenc
 

1. futam: Martinák Feri beforgott az utolsó kanyar előtt, így a futamot Dénes Miki nyerte.

2. futam: Ebben a futamban Dénes Miki forgott be, ezáltal ezt a csatát Martinák Feri nyerte, következett a visszahívás.


1. futam: Miki nagyobb szögekben autózott és az előnyét is megtartotta az erősebb autóval szemben, így ezt a futamot minimális előnnyel megnyerte.

2. futam: Mindkét pilóta szép kört teljesített, de Feri az utolsó előtti kanyarban hibázott picit, Miki utolérte és ezzel megnyerte a csatát.

 

  Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 10-0, 0-10
5.5-4.5, 7-3
 10-0, 0-10
5.5-4.5, 6-4
 10-0, 0-10
5.5-4.5, 6-4

 

 

 

Tibisz Vs. Porkoláb Péter

 

1. futam: Tibisz elöl sokkal szűkebb íven haladt az első kanyarban mint követője Porkoláb Peti, ezért Tibisznek elég hosszan kellett kéziznije, hogy végig tudjon csúszni az első apex pontig, azonban innentől a futama hátralevő részét szépen teljesítette. Porkoláb Peti követőként az első apex bója előtt beforgott, így ebben a futamban lenullázta magát.

2. futam: Tibisz követőként viszonylag nagy távolságot hagyott a futam kezdetén Porkoláb Peti mögött, azonban ezt a távolságot a futam végéig sikerült nullára redukálnia, így Tibisz pontosabb és lendületesebb vezetésével továbbjutott a top8-ba.

 

 

  Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 10-0, 7-3  10-0, 6-4  10-0, 7-3

 

 

 

Kurucz Ádám Vs. Énekes Árpád
 

1. futam: Mindkét pilóta hasonló kört teljesített, de Kurucz Ádám nagyobb szögekben autózott és nagy előnyre tett szert, így megnyerte az első futamot.

2. futam: Kurucz Ádám a megindításnál és az utolsó kanyarban is kiegyenesedett, így hiába tolta le ellenfelét a pályáról, ezt a futamot elvesztette és következett a visszahívás.


1.
futam: Ádám az első kanyarban hibázott, Énekes Árpi ezt a hibát kihasználva megelőzte ellenfelét, így ezt a futamot 10-0-ra megnyerte.

2. futam: Ádám üldözőként szép kört teljesített, de az előző csata eredménye miatt elvesztette futamát.

 

  Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 7-3, 4-6
0-10, 6-4
 6-4, 3.5-6.5
0-10, 6-4
 6-4, 3.5-6.5
0-10, 6-4

 

 

 

Szerencsés István Vs. Fehér Zsolt

1. futam: Szerencsés Pisti stabil szép kört futott elöl, míg üldözője Fehér Zsolt a megindításnál túl nagy szöget vállalt, amitől kicsit kibutult és veszített a távolságból is, így ezt a futamot elvesztette Pistivel szemben.

2. futam: Ebben a körben Fehér Zsolt beforgott a szűk jobbos kanyarban, ezért nullázta futamát, így a továbbjutó Szerencsés Pisti lett.

 

  Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 8-2, 0-0  7-3, 0-0  7-3, 0-0

 

 

 

Top 8

 

Varga Tamás Vs. Nagy Ádám

1. futam: Puci ebben a futamban elöl egy nagyon szép kvali kört futott, üldözője Nagy Ádi kissé szűkebb íven próbált felzárkózni Pucira, azonban a betonos résznél a külső érintési szakasz után autója alulkormányzottá vált, amit ugyan rögtön korrigált, de ezzel a hibával ezt a futamot elveszítette.

2. futam: Ebben a futamban Nagy Ádi elöl ismét szűkebb íven kezdte futamát, mint az őt követő Puci. A pálya további részén mindkét pilóta közel azonos teljesítményt mutatott, viszont mivel az előző futamot Puci nyerte, így Nagy Ádi búcsúzott a továbbjutástól.

 

  Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 6.5-3.5, 5-5  6.5-3.5, 5.5-4.5  6.5-3.5, 5.5-4.5

 

 

 

Norbert Kovacik Vs. Szántó Nikolett

1. futam: Niki az egész futam alatt agresszívan támadta ellenfelét, ezért az előny nála volt.

2. futam: Niki az első kanyar végén túl nagy tempóban érkezett és elhagyta a pályát. Norbert ezt a helyzetet egy szabályos előzéssel oldotta meg, így a csatát megnyerte.

 

  Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 3-7, 10-0  4-6, 10-0  4-6, 10-0

 

 

Dénes Miklós Vs. Tibisz

1. futam: ebben a futamban Dénes Miki elöl nagyon határozottan kezdte meg futamát, ugyan kicsit szűk íven fordult az első apexig, de onnan nagyon pontosan autózott, míg az őt követő Tibisz elrontotta a megindítást és kiegyenesedett. Ezt a hibát megpróbálta rögtön korrigálni, azonban a terhelésváltási pont előtt vétett még egy hibát, amivel ezt a futamát elveszítette.

2. futam: Tibisz ebben a futamban elöl haladóként sokkal szebb ívet és nagyobb szöget vállalt mint támadója Dénes Miki, plusz még a távolság is nőtt a két kocsi között a futam végéig, ezért ezt a futamot Tibisz nyerte meg, így visszahívás következett.


1. futam: ebben a futamban mindkét pilóta teljesítménye közel azonos volt, ezért ezt a futamot egyhangúlag egálra adták a pontozó bírók.

2. futam: ebben a futamban Dénes Miki követőként szűkebb íven fordult mint Tibisz, az első érintési pontot el is sodorta, majd a külső érintési pontnál kiegyenesedett és végül a pálya fennmaradó részén csak végig gurult, ezért ebben a futamban lenullázta magát, így Tibisz menetelhetett tovább a top4-be.

 

  Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 6.5-3.5, 3.5-6.5
5-5, 0-10
 6-4, 4-6
5-5, 0-10
 6.5-3.5, 3.5-6.5
5-5, 0-10

 

 

 

 

Énekes Árpád Vs. Szerencsés István

1. futam: Visszahívás távolság miatt.

2. futam: Visszahívás távolság miatt.
 

1. futam: Mindkét pilóta közel azonos kört teljesített, a távolság megmaradt a két autó között, így ez a futam döntetlennel zárult.

2. futam: Szerencsés Pisti megindítása szebben sikerült és az előnyét is megtartotta, ezért a második futamot megnyerte és továbbjutott.

 

Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 5-5, 3.5-6.5  4.5-5.5, 4-6  5-5, 4-6

 

 

Top 4

 

Varga Tamás Vs. Norbert Kovacik

1. futam: Ebben a futamban Puci elöl nagyon pontosan szép íveken nagy lendülettel teljesített, míg követője Norbert Kovacik rontott a terhelésváltási pont előtt, amivel jelentős távolságot veszített, így ezt a futamot Puci nyerte.

2. futam: Ebben a csatában Norbert Kovacik szűkebb íven kezdte futamát, mint Puci. Az első érintési pont előtt Puci vétet egy kis hibát, de utána elkezdett felzárkózni és szépen lekövette ellenfelét, ezért ez a futam egál lett, így Norbert Kovacik búcsúzott.

 

  Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 7-3, 5-5  6-4, 5-5  6-4, 5-5

  

 

 

Tibisz Vs. Szerencsés István

1. futam: Ebben a futamban Tibisz elöl szép kört futott, üldözője Szerencsés Pisti kisebb szögben rosszabb íveken követte őt és a terhelésváltás után autója alulkormányzottá vált, amit rögtön korrigált, de ezt a futamát elvesztette.

2. futam: Ebben a körben Szerencsés Pisti elöl nagyon szép lendületes, stabil kört futott, üldözője Tibisz kissé pontatlanabb volt és a terhelésváltás utáni jobbos kanyarban eltört az autójának a kormányösszekötője, így ebben a futamban lenullázta magát.

 

 

  Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
6-4, 0-10  7-3, 0-10  6.5-3.5, 0-10

 

 

 

Bronz Csata
 

Tibisz Vs. Norbert Kovacik

1 futam: Tibisz szép kört teljesített a kölcsön autóval, az előnyét is növelte a futam alatt, így előnnyel vághatott neki a második futamnak.

2. futam: Mindkét pilóta hasonló kört teljesített, de Tibisz a pálya végére utolérte ellenfelét, ezért ezt a futamot is megnyerte minimális előnnyel és megszerezte a dobogó harmadik helyét.

 

 

  Tóth Zoltán  Kiss Gábor   Cziffer László
 5.5-4.5, 5.5-4.5  6-4, 5.5-4.5  6-4, 5.5-4.5

 

 

 


Döntő

Puci Vs. Szerencsés István

1. futam: ebben a futamban mindkét pilóta közel azonos teljesítményt nyújtott a terhelésváltási pontig, ahol Puci elöl haladóként beforgott és lenullázta körét.

2. futam: ebben a futamban Szerencsés Pisti elöl szebb íven és pontosabban vezetett mint üldözője, így ezt a csatát is ő nyerte, így a dobogó legmagasabb fokára állhatott.

 

   Tóth Zoltán   Kiss Gábor   Cziffer László
 0-10,  4-6  0-10, 4-6  0-10, 4-6

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: video verseny bmw nissan ádi niki s14 drift általános grozinger


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr132152795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása