Karotta szörnyűségesnek titulálta a Hangyász sokéves pusztulása utáni lehetséges állapotát, de mindannyiunk érdekében én nyugtatgattam őt és jómagam is. Igazam lett, szétszedés után messze nem olyan vészes a helyzet, de bizton állíthatom, még a homokfúvás sem hoz elő annyira sok hibát mint amennyit a legelső tévhit jósolt. Tény, hogy karambolos volt, nyomai vannak de emellett törődtek is vele, javítgatták, nem engedték pusztulni.
Az elmúlt napokban teljesen kicsontozuk, hogy minél hamarabb mehessen a homokozóba. Itt szeretném megköszönni édesapám segítségét, aki leköltözött pár napra hozzánk és jobb kezem helyett jobbkezem volt... mindamellett, hogy ő alapvetően balkezes :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Süni25 · http://www.eakft.hu 2010.06.04. 08:51:27
Hűtött fékdob, féltengelycsukló helyett kardánkereszt! Állat!!! (öööö... Nemrég homokoltattunk egy MK2 Escort RS2000-t, ami hibátlannak tűnt, még azt is elfújta a homok, szóval csak óvatosan!!!)
Jatis · http://pfbgarage.blog.hu 2010.06.04. 11:02:58
Nekünk anno a két 280ZX-ből az egyiknek 40 centit volt bent a hátulja, a másik elején pedig keresztülment egy teherautó.