driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.05.12. 11:02 nerom3

CAG - Diktafonvégen a KOE magyar szereplői

Ezen a hétvégén nem csak a Máriapócs felett, hanem Kragujevac felett is gumifüstbe burkolózott az ég az elmúlt hétvégén. Szerbiában most rendezték meg a KOE első versenyét, ahol Szántó Niki, Kerényi Ádám és Papp Péter képviselte kis hazánkat. Az eredményekről és hangulatról ők meséltek nekem.


CAG: Hogy szuperált a technika a hétvégén?

Szántó Niki "NeroM3": Sajnos technikai gondunk volt, így sokat birkóztam az autóval. A kardáncsapágy ment szét, és nem vette be a kettest. Ez leginkább a tsuiso csatáknál jelentett problémát.
Kerényi Ádám: Az autó nagyon jó volt és a Tomi átalakításai az első futóműben is beváltak! A gumijaim sajnos még mindig nem érkeztek meg, így a tapadással egész hétvégén elégedetlen voltam. :(
Papp Péter "Mézi": Sajnos nem volt minden kerek. Ez az autó az utolsó harcos képviselője egy nagyszerű, de letűnt kornak, amikor a nagyköbcentis erős, de nehéz és lomha autók voltak divatban Amerikában. Az az út, hogy ebből egy könnyű és fürge autót próbálunk faragni, ami felveszi a versenyt a mai modern tecnikával, az eléggé rögös. A szervoszivattyú nehezen tűri a 6000-es fordulatot és tönkre is ment. Egy barátom hozott utánunk alkatrészt motorral, meg is tudtuk csinálni nagyjából, de sajnos egész hétvégén óvatosan kellett a kormányt tekergetnem. Ez pedig pont a drift esetében nem túl előnyös...  :)

CAG: Milyen eredményt értél el? Elégedett vagy vele?

Szántó Niki "NeroM3": Sikerült a top 8-ba beküzdenem magam. :) Így az 5. helyen végeztem. Az utolsó csatát Dunev-vel vívtam,aki jó pilóta, és a rossz váltómmal már nem sikerült legyőzni. Viszont nagyon jó hangulatban zártuk a hétvégét,mert egész jól sikerült összeszoknom a kocsival, és örültem,hogy ilyen jól ment a dolog. :)
Kerényi Ádám: Az első futamon 38 induló volt és TOP32-es csaták. A TOP8-ban szokatlan módon elől haladóként megforogtam, így kiestem és a hetedik helyen végeztem.
Papp Péter "Mézi": A fentiek miatt az eredmény sem volt fényes, 37 indulóból 28.-nak kvalifikáltam, de a top 32-ben pont Norbert Kovacikkal hozott össze a sors, aki az egyik esélyese volt a Szerbiai KOE-nak. Sajnos kicsit el is izgultam, nagyon akartam nyerni és megforogtam a 4. kanyarban.

CAG: Mennyire volt erős a mezőny?

Szántó Niki "NeroM3": A mezőny most nagyon erős volt. Jöttek horvátok, és olaszok is, akik pontosan és agresszívan autóznak. Élmény volt velük tsuiso-t gyakorolni az edzésen!
Kerényi Ádám: Nagyot erősödött a mezőny tavaly óta, a régi pilóták is javultak és újak is megjelentek, így az idén fel kell kötni a gatyát minden csatához, hogy sikeres lehessek.
Papp Péter "Mézi": A mezőny rendkívül erős volt, a KOE hatalmasat fejlődött, tucatnyi ország 37 versenyzője állt rajhoz, és egészen más szemlélettel, sokkal agreszívabb vezetéssel és csatákkal tették lélegzetelállítóvá a vasárnapot. Meg is lett az eredménye, mert volt törés és koccanás bőven.

CAG: Milyen volt a hangulat?

Szántó Niki "NeroM3": A hangulat mindig fantasztikus a Kragujevac-i versenyeken. Pénteken volt felvonulás, és bemutató a városban. Rendőrök zárták le az utakat, ahol bármit csinálhattak a versenyzők. Nagy felhajtás volt. Az emberek pedig nagyon kedvesek, és lelkesek! Egy őrült nagy buli az egész számukra!
Kerényi Ádám: A szerb futam hétvégéje mindig nagyon jó hangulatban telik, most sem volt ez másképpen, szívesen járok ide. Jó a szervezés, jó a közönség és vasárnapra a nap is kisütött.
Papp Péter "Mézi": A hangulat remek volt, a nézők nagyon élvezték a versenyt, minden talpalatnyi helyen hárman is álltak. A szervező 4-500 nézőt emlegetett...

CAG: Mikor láthatunk magyar pályán legközelebb? 

Szántó Niki "NeroM3": A következő futamon már ott leszek :)
Kerényi Ádám: A június 12-i futamon szeretnék kint lenni Tökölön, bár az utána következő spanyol futam nagyon sokba kerül, így lehet, hogy arra kell majd gyűjtenem.
Papp Péter "Mézi": Szponzoraink, a DOTZ és Chavrolet 2010-ben a KOE-n való szereplés favorizálja, így elsősorban erre koncentrálunk. Sajnos annyi támogatást ebben a válságos időszakban nem tudtak adni, hogy a KOE és az OB is anyagilag követhető legyen, de remélem a szövetség idén is rendez KOE-t és akkor Magyarországon is rajthoz tudok állni. Nagyon fontosak nekem a magyar Camaro és amerikai autó fanok, ezért ha az autó engedi, a júniusi OB futamon mindenképpen megjelenek, talán rajthoz is állok.


Gratulálunk nekik ezekhez a remek eredményekhez!

írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2010)

 

Szólj hozzá!

Címkék: verseny bmw niki king of europe drift általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr391994348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása