driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.04.21. 13:21 Leslie_

driter.hu - Drift volt, durva volt!

 

DRIFT volt, durva volt!
2010.04.21 SzT

Aki nem jött ki, sajnálhatja! Aki velünk volt, árulja már el, mekkora vigyorral az arcán távozott? Esetleg érdekel, hogy mitől volt durva? Najó, mesélek. Hosszan, mert röviden nem érdemes...

Péntek este hívtam a srácokat, akik Tökölön szorgoskodtak, hogy "naaaaa, milyen a pálya?" A fáradtságtól csak annyit tudtak mondani, jó lesz... Mit mondjak?! Istenkirály, kihívásokkal teli, nagy tempójú és látványos pályát sikerült kirakni, nem találkoztam olyan pilótával a hétvégén, aki erről máshogy nyilatkozott volna.

Szombaton a reptérre érve úgy tűnt, egy zöld szörny az éjszaka mindent összenyalt, a Monsternek (na meg a szorgos kezeknek) hála csini rucit kapott az egész rendezvényterület, nem beszélve a pöpec pontozói kamionról, melyet az Oakley jóvoltából guríthattunk a pálya szélére.

Az edzésnapon mind a PRO, mind a STREET mezőny óvatosabban kezdte a duhajkodást, a pontozóbírók reggeli instrukciói alapján mindenki bontogatta a szárnyait és feszegette a határokat megpördülés, gumifal és éppen hogy érintem a bóját sebességek között. :) Gyorsan telt a nap, felpörgetett mindenkit a tonnányi energiaital, a bírók újítása alapján, aki PRO vizsgát kívánt tenni, annak egész nap figyelték a teljesítményét, izgultak a srácok rendesen. Végül Ládi Attila, Porkoláb Péter, Zentai Sanyi (sajnos nem a Focussal, hanem a tesója kölcsön kocsijával) lettek a nyertesek. Estére óvatos duhajból bátor duhaj lett, az utolsó edzéskörben Laky beforgott Szekeres Feri kölcsönautójával (a pickup sem lett üzemképes a hétvégére) és Mészáros Zsozsi sajnos már nem tudott menteni, lett egy kis kocc. Izgultunk, lesz-e nekik folytatás...

...és eljött a versenynap, szerencsére mindketten rajthoz tudtak állni. Rövid edzés és részletes versenyzői eligazítás után Street-Pro sorrendben a tavalyi eredmények alapján rangsorolva kezdődött a kvalifikáció. Gép és ember csatája a szupergyors nyomvonalon. A kvalifikáció két kategóriát összesítő végeredménye meglepő eredményt hozott: a Street kategóriában induló Zentai Attila vezette a közös listát. A Pro kategóriát kiváló teljesítménnyel Szekeres Peti nyerte, ami meglepetést okozott: Tibisznek az edzésnap fantasztikus körei után "csak" a 7. helyre sikerült kvalizni, elismerésre méltó kvalikört ment viszont a két friss provizsgás, Ládi Attila és Grózinger Zsolti. Ők a 8.-9. helyen zárták az első kört. Martinák Feri egész hétvégén gyógyítgatta a cápát, Zentai Sanyinak sem dorombolt kezesen a Focus, Énekes Árpiék rossz gumihoz nyúltak, nekik nem sikerült a Top16-ba jutás. 

A Street kategóriában Zentai Attila kiváló kvalifikációs eredménye mellett berobbant egy (nekünk) újonc, úgy hívják, hogy György Szilveszter és kérem hosszú időre megjegyezni a nevét, mert a srác nem gyenge :) konkrétan később még említem majd, valahol a legjobbak közt! Dely Domonkos zárt a kiváló 2. kvalis helyen, Csergő Józsinak szerencsére sikerült összerántani a gépet és harmadikként fejezte be a meccselést, Szili Krisztián pedig szintén igazán büszke lehet arra az 5. helyre.

Top16 PRO kategória, tsuiso, jövünk! Kurucz Ádám visszalépése miatt a kvalihelyet ugró Holtság Gergő kezdett Szekeres Petivel, és megtörtént, ami eddig soha: Peti elváltotta magát. Holtság Gergő innentől megtáltosodott, drift pályafutása legjobb teljesítményét hozva a 4. helyig menetelt, Radírtól kikapni meg nem szégyen, valljuk be. Szerencsés István a.k.a. Steve Lucky hozta a papírformát, előbb szlovák barátunkat, Norbert Kovacikot, majd Tussay Zeusz Zsoltot utasította maga mögé, túljutott Holtság Gergőn és máris a döntőben találta magát.
Eközben a másik ágon Puci először Fehér Zsoltot, majd a kölcsön-Skyline volánja mögött óriásikat autózó örök 14 éves Levota Sanyikát megverő Lakatos Laky Zoltánt utasította maga mögé. És mivel ez a kölcsönautók hétvégéje volt, jött először egy Radír vs. Szántó Niki csata, ahol lila BMW küzdött fekete-fehér BMW-vel és nyert a régiség, Radír máris Tibisszel került össze a Top8ban. Visszahívás után óriási csatában végül Radír menetelt tovább, jött a Top4, Puci vs. Radír. Ha az előző csatát nehéz volt eldönteni, akkor ezt meg szupernehéz. Video bíró jött, pro kontra vita megvolt, fejvakarás, hibátlan döntés: Puci került döntőbe.
A harmadik helyet Radír a papírforma szerint abszolválta, a döntőben óramű pontossággal autózó Szerencsés István és Varga Puci Tamás gyűrte egymást oda-vissza, végül a hétvége No.1 sztárja a pokoli drifter, Puci lett.



Balról jobbra: Pro kategória 2. helyezett Szerencsés István, 1. helyezett Varga Tamás, 3. helyezett Radák János


A Street kategória páros küzdelmei György Szilveszter fantasztikus szereplésén túl nem tartogattak óriási meglepetéseket. A Zentai urak pechszériája folytatódott, Attilának a negyeddöntő után technikai gondok miatt fel kellett adni a csatát, így különösebb izgulás nélkül 3. helyen végzett a Mantabűvölő Gondos Tamás. ;) Galacs Gabi korábbi híréhez hűen menetelt magabiztosan a döntőig, ott azonban jött a meglepetésember, a szezonnyitó futamot Street kategóriában György Szilveszter nyerte!


Balról jobbra: Street kategória 2. helyezett Galacs Gábor, 1. helyezett György Szilveszter, 3. helyezett Gondos Tamás


Összességében szeretnivaló hétvége volt, rengeteg látogatóval, látványos autózásokkal, színes-szagos rendezvényhelyszínnel, és amennyiben hinni lehet a speakereknek, azaz 2010 nemcsak a jogsim, de a változások éve is lesz, akkor még ennél is keményebb futamokra számíthattok! Találkozzunk május 9-én, Máriapócson, addig is ne feledd: DRIFT lesz, durva lesz!

forrás: drifter.hu

 

szerző: Szabó Tünde

Szólj hozzá!

Címkék: verseny bmw nissan ádi escort niki sierra zentai l evo pfb drift általános lakyboy grozinger


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr401939485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása