OVERÁLOS HÍREK - MARTINÁK FERI VS. RADÍR
A driftszerető közönség már megszokhatta,hogy a tsuiso során pilótáink párban csatáznak. Riportjainkat is párosával készítettük, viszont itt nem lesz győztes, nincs továbbjutó, ellenben annál több információval gazdagodhattok kedvenceitekről a szezonkezdés előtt.
Második szópárbajozó párosunk Martinák "Cápával csapatok" Feri és Radák "Talán idén megszelidül a Szkájlány" Jani alias Radír. Ezzel talán össze is foglaltuk, mi a két úriember legfőbb ismertető jele a driftpálya körül, lássuk, mennyit árulnak el magukról a tököli futam előtt.
drifter.hu: Számodra milyen pályakialakítás lenne a legkedvezőbb Tökölön? Inkább gyors, tempós pályát vársz, vagy lassabb technikásabb lenne számodra a megfelelő?
Martinák Feri: A Cápa erejéhez és fizikai adottságaihoz mindenképpen a gyors, kevés csiki-csukival kialakított pálya passzol. Illetve, mivel a tempóhoz az ereje is megvan, így simán gyors nyomvonal kialakítására szavaznánk. Én és a Cápa.
drifter.hu: Tököl mindig parádés versenyeket hoz. Ha csak egy nevet mondhatsz, ki fog leginkább brillírozni ezen az áprilisi vasárnapon? Ki fog nyerni?
Martinák Feri: Abszolút nem tudom megmondani, hiszen még azt sem tudom pontosan, kik lesznek az ellenfeleim, ill. hányan fognak indulni az esélyesek közül.
drifter.hu: A tavalyi éved nem úgy sikerült, ahogy szeretted volna, idén milyen összetett eredménnyel lennél elégedett? Tavalyinál jobb, de viszonylag szerény célkitűzéseid vannak, vagy cél a dobogó?
Martinák Feri: Szeretnék a legjobb nyolc közé kerülni. Ha a technika és az anyagi lehetőségeim engedni fogják, remélem, sokat fogok tudni tréningezni és akkor ez talán elérhető lehet.
drifter.hu: Tavaly sok problémád volt a technikával, volt hogy nem is indultál, és volt, hogy kölcsönautó kilincsét raktad előre. Idén hogy készültök, hogy megbízhatóbb legyen a technika?
Martinák Feri: Igen, a megbízhatóság az elsődleges szempont, amire próbáltunk összpontosítani, hűtés-hűtés-hűtés :D
Radírnál is kutakodtunk egy kicsit és eljutottunk a tavalyi csalódást keltő évtől a D1-es nagymenők leveréséig.
drifter.hu: Számodra milyen pályakialakítás lenne a legkedvezőbb Tökölön? Inkább gyors, tempós pályát vársz, vagy lassabb technikásabb lenne számodra a megfelelő?
Radír: Pálya nyomvonalának tekintetében én inkább a gyorsabb vonalvezetésűeket részesítem előnyben. Természetesen a lassabb, technikás pályák is kihívást jelentenek, de azért a nagyobb sebesség még pontosabb vezetést kíván, és még több adrenalint nyújt!
drifter.hu: Tököl mindig parádés versenyeket hoz. Ha csak egy nevet mondhatsz, ki fog leginkább brillírozni ezen az áprilisi vasárnapon? Ki fog nyerni?
Radír: Pucinak drukkolok nagyon, és természetesen az összes Sixteen Pro tagnak! ui: de ha jól alakul, velem is számolni kell a többieknek :)
drifter.hu: A tavalyi éved gondolom igen csak csalódás volt számodra. Mit gondolsz, neked a páros évek lettek kitalálva és idén megint te leszel a magyar bajnok?
Radír: Sajnos a tavalyi év elég rögös volt...megviselt kissé, hisz 2009-et megelőzően sosem volt technikai gondom, és minden évben dobogón végeztem. Nemhogy a dobogó nem sikerült, még a technika is cserben hagyott. Nyilván nem lett volna mindez, ha a megfelelő anyagi háttérrel vágok neki a tavalyi évnek.
De idén szerencsére a GTSMotorsport-nak, és a többi támogatómnak köszönhetően minden lehetőségem megadatott, hogy a tavalyi technikai hibákat orvosoljuk! És egyet biztosíthatok, ha a technika is úgy akarja, idén rajtam nem fog múlni a siker!
drifter.hu: Hogy érzed, összeállt már a technika? Volt-e lehetőséged eleget tesztelni? Ki tudtátok-e küszöbölni a tavalyi hibákat?
Radír: A technika még nem állt össze, még darabokban van a motor...De már minden alkatrész megérkezett, "csak" össze kell rakni, és "csak" be kell járatni, és "csak" fel kell programozni :) Tehát ha idén megint kínai szemmel, ráncos fejjel, meggörnyedve láttok majd a verseny előtt a boxban (mint tavaly), akkor az azt jelenti, sikerült!!!
drifter.hu: Tervezel külföldi indulást is, vagy szigorúan a magyar mezőnyben fogsz zúzni?
Radír: Terveim szerint minden itthoni futamon részt veszek, és tárgyalások folynak még az esetleges külföldi megjelenésről. Ha jól alakulnak a szponzori megállapodások, akkor kb. nem lesz egy szabad hétvégém sem!
drifter.hu: Új rigolya, kabala, őrült terv a szezonra?
Radír: Őrült terv? Van! Idén akkorát fogok menni, hogy felfigyel rám egy óriás szponzor, és úgy megtámogat, hogy az egész magyar mezőnyt kiutaztatom, és leverjük a D1-es nagymenőket! :)
Erre mit lehet mondani? Ámen! Mindkét pilótának gumigyilkos szezont kívánunk!
FORRÁS: drifter.hu
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.