driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2009.11.17. 22:54 Leslie_

Ádi S14 - banana split

 Ez a legjobb szó arra, ami a karosszériából lett a karambolban. Meglepően sok autó sántult le az év végére és sajnos ebben Kurucz Ádám Nissanja is belefoglaltatik. Még a zárófutam délelőtti edzésén gyakorolták Holtság Gergővel (akinek most boldog névnapot) a tsuisot, amikor Gergő besokallt az első kanyar bejáratánál, Ádi pedig már nem tudta kivédeni a vele szemben álló BMW-vel az ütközést. Az eredmény lesújtó, de gyors és hatékony munkával még szabályossá és használhatóvá tettük a kocsit a versenyre. A pilóta azonban nem meglepő módon már nem érezte jól magát a kocsiban, az ablak hiánya miatt arcába csapott a 100km-es szél, a kormányoszlop centikkel eltolódott és mint nemrég a huzatópadon kiderült, a kocsi jobb oldala közel másfél centivel rövidebbé vált, nem beszélve az ajtóoszlop benyomódásáról. 

A küszöb külön fájdalmas, mert nincs. Nem nehezen beszerezhető, hanem inkább nincs, pláne itthon. Hatalmas szerencsénkre ajtó és ajtóoszlop lett, küszöbből pedig egy s13-é lesz átalakítva. Azonban a bukócső jól vizsgázott, megvédte a karosszériát és a pilótát is. Most a sarkallatos pont a szélvédő, ami van, csak épp mocskosul drága. A napokban visszakaptam a padról a kocsit, immár méreteiben pontosan, folytatódhat a munka a plasztikázással, majd egy kis erősítés és újra harci díszben a 200sx.

folyt köv

5 komment

Címkék: nissan általános ádi bukócső s14


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr391533194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolikadrift 2009.11.19. 03:56:22

pont ma toltunk ki egy s14 est a kukaba kuszobostul szelvedostul.
Sok szerencset!!

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.11.19. 19:25:59

köszi Zoli :)

küldhetted volna fénypostával, kinyitottam volna az ablakot :) (Mézga család)

attila.kereszt 2009.12.07. 17:28:00

Miért nem vittétek a csöveket, az oszlop közvetlen közelében???
Minden versenyautónál így van megoldva, még azoknál is, amikhez olcsó a kasztnielem.
Nem érte volna volna meg, még egy picit időzni a csőhajlítónál???
főleg hogy egy ilyen különleges példányról van szó, amihez alkatrészt keresni nehéz, ellenben drága.

DRIFTJozef 2009.12.24. 20:59:19

Helló Laci!
Nézegetem a képeket, és azon gondolkodom, hogy ez a csövezés amit az Ádi autóján hajtottál végre, vajon a tech.szabályzatnak megfelelő-e?
Mert bárhogy is nézegetem az A oszloptól olyan messze van elvíve a cső amennyire csak lehet!
Ezt hogy, miként gondoltad így megvalósítani?

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.12.25. 14:09:01

életem ELSŐ csöve és nem vagyok büszke rá, de Ádinak és a drift-szabályoknak is megfelel. az általános európai szabályokat még túl is teljesíti, de valóban lehetett volna sokkal szebben csinálni. azóta már én is más technikával csinálom a kocsikat, de a karambol ezt is levizsgáztatta és megfelelt. remélem, hogy a többi és mindenki más munkája csak dísz lesz a jövőben. de külön köszönöm Józsi, hogy miután jószándékú megjegyzést fűztem a kocsid csövezéséhez, egyből megtaláltad ezt a régi bejegyzést és megkritizáltad a nyilvánvaló hibát. legközelebb szemtől szembe ha lehet, hisz májusban már láttad a kocsit. de ebben legalább minden varrat körbeér :) (nem a tiédről van szó)
süti beállítások módosítása