Ez a legjobb szó arra, ami a karosszériából lett a karambolban. Meglepően sok autó sántult le az év végére és sajnos ebben Kurucz Ádám Nissanja is belefoglaltatik. Még a zárófutam délelőtti edzésén gyakorolták Holtság Gergővel (akinek most boldog névnapot) a tsuisot, amikor Gergő besokallt az első kanyar bejáratánál, Ádi pedig már nem tudta kivédeni a vele szemben álló BMW-vel az ütközést. Az eredmény lesújtó, de gyors és hatékony munkával még szabályossá és használhatóvá tettük a kocsit a versenyre. A pilóta azonban nem meglepő módon már nem érezte jól magát a kocsiban, az ablak hiánya miatt arcába csapott a 100km-es szél, a kormányoszlop centikkel eltolódott és mint nemrég a huzatópadon kiderült, a kocsi jobb oldala közel másfél centivel rövidebbé vált, nem beszélve az ajtóoszlop benyomódásáról.
A küszöb külön fájdalmas, mert nincs. Nem nehezen beszerezhető, hanem inkább nincs, pláne itthon. Hatalmas szerencsénkre ajtó és ajtóoszlop lett, küszöbből pedig egy s13-é lesz átalakítva. Azonban a bukócső jól vizsgázott, megvédte a karosszériát és a pilótát is. Most a sarkallatos pont a szélvédő, ami van, csak épp mocskosul drága. A napokban visszakaptam a padról a kocsit, immár méreteiben pontosan, folytatódhat a munka a plasztikázással, majd egy kis erősítés és újra harci díszben a 200sx.
folyt köv
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
zolikadrift 2009.11.19. 03:56:22
Sok szerencset!!
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.11.19. 19:25:59
küldhetted volna fénypostával, kinyitottam volna az ablakot :) (Mézga család)
attila.kereszt 2009.12.07. 17:28:00
Minden versenyautónál így van megoldva, még azoknál is, amikhez olcsó a kasztnielem.
Nem érte volna volna meg, még egy picit időzni a csőhajlítónál???
főleg hogy egy ilyen különleges példányról van szó, amihez alkatrészt keresni nehéz, ellenben drága.
DRIFTJozef 2009.12.24. 20:59:19
Nézegetem a képeket, és azon gondolkodom, hogy ez a csövezés amit az Ádi autóján hajtottál végre, vajon a tech.szabályzatnak megfelelő-e?
Mert bárhogy is nézegetem az A oszloptól olyan messze van elvíve a cső amennyire csak lehet!
Ezt hogy, miként gondoltad így megvalósítani?
Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.12.25. 14:09:01