Tanúk elött ígérem lesz egy hosszabb - talán több részes - beszámoló arról, hogy az Escortot miért nem látni idén egy versenyen sem, és hogy mi készül(t) közben a műhelyben. Lassan, nagyon lassan...dehát Isten csinálja...és Isten malmai lassan őrölnek.
Meg persze mi is szívtunk szinte mindennel amivel lehetett...remélem megérte...
A rövid specifikáció:
- Sierra 205 blokk 91 mm furat, 77 mm löket, egy kevesett futott Ford Sierrából kimentve, első túlméret alatt egy lehelletnyivel
- gyári főtengely, első túlméret, centrírozva
- gyári hajtókar új perselyekkel
- Ross Pistons verseny dugattyú szett, 91 mm, szelepzsebekkel
- YB 2wd hengerfej portolva, túlméretes szelepülékek, bronz szelepvezetők
- Shrick szívó és nimonic kipufogószelep, gyári +1 mm
- ARP tőcsavar szett
- ARP hengerfejcsavar szett
- Cometic lemezes hengerfejtömítés
- Fokolható vezérműkerekek
És mindez ebben a szépségben lesz bejáratva (Ford Sierra '86 2.0 I) :
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
hachiroku · http://ae86.blog.hu 2009.08.26. 14:32:42
Hajráf-hajráf!