driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2009.07.14. 07:48 Leslie_

RiKA (C.a.G.) - a drifterek, maguk szerint.

 Top8/Top16 a profi drifterek szemével 

 

Hát azt hiszem írhatom nyugodtan, hogy most ugrik a majom a vízbe! Kakucson odamentem ugyanis minden ottlévő profi drifterhez és megkértem arra, hogy mondjon 8 nevet. Mondja meg nekem, hogy szerinte kikből áll a Top8 most, 2009-ben...


 

                                          Vajon ki lesz a legjobb?!? :)

 

Sokan jót mosolyogtak kérésemen, hiszen pofon egyszerűnek tűnt a feladat. Amikor orruk elé toltam a névsort, akkor szinte mindannyian egytől-egyig vakarták a fejüket, hiszen nehéz eldönteni, hogy egy olyan világban, ahol mindenkinek tökéletes lenne az autója, ott ki a legjobb...

 

A versenyzőkre adott helyezéseket összeadtam, majd átlagoltam, így kaptam meg a végleges sorrendet. Miután épp 16 emberre érkezett szavazat, így nem csak az első nyolc versenyző nevét árulom el nektek. Nem is szaporítom tovább a szót, következzen a Top16 a pro-ligás drifterek szemével:

 

 

1.  Kerényi Ádám
2.  Dénes Miklós
3.  Szekeres Péter
4.  Szöllősi Tibor "Tibisz"
5.  Szerencsés István
6.  Lakatos Zoltán "Lakyboy"
7.  Szántó Niki "NeroM3"
8.  Radák János "Radír"
9.  Mészáros Zsolt "Zsozsi"
10. Szeles Adorján
11. Varga Tamás "Puci"
12. Ifj. Levota Sándor "Levo"
13. Tóth Zoltán
14. Nagy Ádám
15. Spisák Zsolt "Lecsó"
16. Csonka Zsolt "Balumaci"

 

 

A TOP3:

 

 

         

 

 

 

Meglepődtetek? Csóváljátok a fejeteket vagy épp bólogattok? :)  Épp ez volt a célom. ;)

 

A profi drifterektől nem csak azt kértem, hogy a többiekről mondjanak véleményt, hanem azt is, hogy sorolják be önmagukat is. Mindenki töredelmesen begyónta, hogy szerinte jelenleg hol áll. Én mindent felvéstem és az évvégi hivatalos eredmények után meg is osztom veletek. Úgy fog ütni igazán... ;)

 

 

 

írta: RiKA CarsAndGirls.hu (2009)

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: általános l evo lakyboy


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr421244845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása