A Queen klasszikusa mindent elmond, amit kell.
Nagyon nehéz ilyenkor témát kezdeni. Akárhányszor a gép elé ültem, tudtam hogy írnom kéne angol versenyről is, munkákról is, de nem ment.
Másik felmerülő probléma, hogy kicsit szétesett a telefonom, amivel eddig fotóztam. De nem ragadjunk ennyire le, azért vannak történések.
Eladtam ez RS2000-es motoromat és váltottam 24v-re. Egy BOA Scorpio került bontásra, ráadásul hogy ne zökkenjek ki nagyon, angol, vagyis jobbkormányos volt a kocsi. Az escort projekt emiatt lepihen kicsit és lábra teszük a fehér Sierrámat az elkövetkező hónapokban. Hogy miképp, azt még nem tudom, de majd zsíroskenyéren élek egy darabig :)
Z0tya Scorpio-ján is javítottunk kicsit, a bontott kombi révén kapott két normális (Cosworth) lengőkart és így már nem terpesztenek annyira a hátsó kerekek.
Attis autója az üvegszálas ajtók felszerelésével ledobott 42 kilogrammot és kapott keresztet a bukócsőbe az ajtóknál. Gyárinál elég az átló, de műanyagok esetén már előírás az "X". Közben Bogyó is felébresztette a műszercsoportot, így már kap visszajelzést a sofőr a motortérből a hangon kívül is. A Fordmajális utolsó köreiben valami elromlott, falsot szívott és durrogott a kocsi, de ezt is sikerült orvosolni, így holnap mehet is edzeni a kocsi.
Viktor Skyline-ja még pihen, Whistlerék ugyan megcsinálták a 6 ágú szinterkuplungot, de Tomitsu még nem készűlt el a váltó csapágyazásával. Persze nem is bánom nagyon, mert kb most tudnék foglalkozni a Nissannal, ha holnap mennie kéne.
Ádi Silviája is visszatért, mert a 12 éves rizsrakéta bizony némi rozsdásodást mutat, ráadásul a hátsó futóműbekötés egyik támasztólemezénél lett oxigéndúsabb a lemez. Ha pedig már emiatt emelőre került a kocsi, más terveit is megvalósította Ádám. Alakítottunk az első csonkállványokon, Besnyi Tomi áthegesztette nekünk az irányítókarokat. Egyrészt mert már csinált ilyesmit, másrészt mert nekem csak CO-m van, neki viszont AVI-ja. Sokmindent meghegesztek gond nélkül, de ez más kategória.
Holnap edzés, aminek a végére kimegyek, besegíteni Fekete Gabiéknak. Jövő héten Verda Napok ugyancsak tökölön, 2 hét múlva pedig megyünk Kakucsra. Mint közben kiderült, nem csak a Magyar Bajnokság harmadik, hanem a King Of Europe második futama is itt lesz megtartva.
Készülünk, készülünk.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ommm 2009.06.14. 01:54:27
Csak túl ne vállald magad, öregem! :)