driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2009.06.12. 23:19 Leslie_

The show must go on

A Queen klasszikusa mindent elmond, amit kell.

Nagyon nehéz ilyenkor témát kezdeni. Akárhányszor a gép elé ültem, tudtam hogy írnom kéne angol versenyről is, munkákról is, de nem ment.

Másik felmerülő probléma, hogy kicsit szétesett a telefonom, amivel eddig fotóztam. De nem ragadjunk ennyire le, azért vannak történések.

Eladtam ez RS2000-es motoromat és váltottam 24v-re. Egy BOA Scorpio került bontásra, ráadásul hogy ne zökkenjek ki nagyon, angol, vagyis jobbkormányos volt a kocsi. Az escort projekt emiatt lepihen kicsit és lábra teszük a fehér Sierrámat az elkövetkező hónapokban. Hogy miképp, azt még nem tudom, de majd zsíroskenyéren élek egy darabig :)

Z0tya Scorpio-ján is javítottunk kicsit, a bontott kombi révén kapott két normális (Cosworth) lengőkart és így már nem terpesztenek annyira a hátsó kerekek. 

Attis autója az üvegszálas ajtók felszerelésével ledobott 42 kilogrammot és kapott keresztet a bukócsőbe az ajtóknál. Gyárinál elég az átló, de műanyagok esetén már előírás az "X". Közben Bogyó is felébresztette a műszercsoportot, így már kap visszajelzést a sofőr a motortérből a hangon kívül is. A Fordmajális utolsó köreiben valami elromlott, falsot szívott és durrogott a kocsi, de ezt is sikerült orvosolni, így holnap mehet is edzeni a kocsi.

Viktor Skyline-ja még pihen, Whistlerék ugyan megcsinálták a 6 ágú szinterkuplungot, de Tomitsu még nem készűlt el a váltó csapágyazásával. Persze nem is bánom nagyon, mert kb most tudnék foglalkozni a Nissannal, ha holnap mennie kéne.

Ádi Silviája is visszatért, mert a 12 éves rizsrakéta bizony némi rozsdásodást mutat, ráadásul a hátsó futóműbekötés egyik támasztólemezénél lett oxigéndúsabb a lemez. Ha pedig már emiatt emelőre került a kocsi, más terveit is megvalósította Ádám. Alakítottunk az első csonkállványokon, Besnyi Tomi áthegesztette nekünk az irányítókarokat. Egyrészt mert már csinált ilyesmit, másrészt mert nekem csak CO-m van, neki viszont AVI-ja. Sokmindent meghegesztek gond nélkül, de ez más kategória.

Holnap edzés, aminek a végére kimegyek, besegíteni Fekete Gabiéknak. Jövő héten Verda Napok ugyancsak tökölön, 2 hét múlva pedig megyünk Kakucsra. Mint közben kiderült, nem csak a Magyar Bajnokság harmadik, hanem a King Of Europe második futama is itt lesz megtartva.

Készülünk, készülünk.

1 komment

Címkék: bmw nissan ádi attis bukócső vikidee s14 king of europe


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr421181955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2009.06.14. 01:54:27

Go on!
Csak túl ne vállald magad, öregem! :)
süti beállítások módosítása