A motor még nem indult be sajnos, de azért van haladás bőven.
Sikerült összerakni a féket. Van hátsó körhöz elzáró, elöl főfékhenger, hozzá skoda tartály. Összekötve minden, már csak légteleníteni kell.
Kapott még egy átalakított váltókart, hogy rövidebb úton járjon a kar és, hogy a kettest ne hónaljba kelljen váltani.
Befaragtam néhány kapcsolót és egy biztosítéktartót, hogy kultúráltabban nézzen ki a kocsi belseje. Hát nem biztos, hogy sikerült, de nem is a szépségre hajtok. Még néhányat kell kötögetni, de átláthatóbb lesz, mint eddig.
Aztán megjött a kábelköteg és a motorvezérlő. A köteget kicsit alakítani kellett, de jó lesz.
Majdnem elfelejtettem! Szereztem egy ilyet, amin még alakítani kell, mert a színe kicsit érdekes, viszont teljesen eredeti és jó állapotú. :) Lesz belőle depóverda. :)
Leslie-nek van egy sokkal jobb darab, de nem akarja nekem adni. Pedig simán átalakítanám azt is. :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bikk 2009.05.21. 13:26:30
Jatis · http://pfbgarage.blog.hu 2009.05.22. 00:25:22
Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.05.22. 06:11:08
Én most csináltatom a 40 éves BCA versenybringám ! ;)
crix 2009.05.22. 13:35:20
Meg a depóverda is. Kéne :)
Egyébként én is folyamatosan ilyen sztorikat írok a Rapidfórumba.
A verda
http://wade.hu/crix/kepek/skoda136rapid/post/benn/
És egy ajándék:)
http://wade.hu/crix/kepek/skoda136rapid/DSC00228.JPG