Tavalyi Országos Bajnok de elsősorban Országos Cimboránk, Radák RADÍR János pont bolondok napján úgy érezte, naplót kell kezdenie. Persze lassan ez már kötelező, egyre több drifter találta meg magának ezt a közlési formát és a magunkfajta "egyujjalgépelős" informatikai tudással rendelkező autóbolondnak ez ai igazi megoldás egy weblap szerkesztgetésének kihívásait elkerülendő.
radirdrift.blog.hu/2009/04/01/elerkezett_a_nap
Mostantól a jobb menüsorban megtaláljátok és ha nem hal el mint Sutter vagy TZ blogja, akkor bent is tartjuk őt.
Bevezetésként írnék ról apár szót, hisz ő maga egyenlőre elfelejtette. Az Index fórumain ő nyitotta az első drifttel kapcsolatos topic-ot, forum.index.hu/Article/showArticle és ide köthető a Magyar Drift elindulása, itt szerveződött az első Euroringes drift "edzés" ami ugye minden drift kezdete hazánkban. Jani akkor még az utcai e30-asát hajtotta, egy 325-ös majd egy 35i motorral. Ezzel kezdett versenyezni is, de rátalált egy B9-es Alpina erőműre ami későbbi mérés szerint majd 50 lóval gazdagabb széria társainál. Közben az autó is átalakult, előbb kapott egy dekorációt, ekkortól hívják Szalamandrának a bajort, majd kiegészült egy bukócsővel, hogy megfeleljen a profi kategória előírásainak. 2007-ben is dobogóra jutott, 2008-ban pedig bajnok tudott lenni vele, mégis lecseréli hűséges társát. Nagy meplepetésre egy Nissan Skyline R33 lett a kiválasztott, ennek történetét lehet nyomon követni Radír oldalán.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Radirdrift 2009.04.02. 22:41:31
udv mindenkinek :)