Ma megpróbáltam rendet rakni a műhelyemben és félig sikerült is. Ez persze senkit nem érdekel és nem is nyúltam volna ma billentyűhöz, de Tóth Zoli barátom blogja megihletett.
Pontosabban csak szeretném továbbadni, mert egy igazi autóbolond számára az ilyen pillanatok felbecsülhetetlen értéket képviselnek. És ha már én vagyok olyan szerencsés, hogy a blog friss írásai megjelennek a Totalcar főoldalán, talán több emberrel meg tudom osztani az élményt. Bár lehet csak engem varázsol el az ilyesmi :)
íme a cikk idevágó része, RÖF RÖF címmel:
Beindult a malac, szépen röfög :D:D:D. Igaz még csak a gyári elektronikával, de működött. Beindítottuk, megnyugodtunk, minden OK. Jöhet a MegaSquirt!!!! Olajnyomás full, persze bután járt, de működött. Nagyon nem forszíroztuk a forgatást, lévén vasárnap meg Nemzeti Ünnep is, a malac pedig fülsüketítően hangos. Természtesen a héten is sokat dolgoztunk a kocsin, megkapta az új váltót, hiperszuper olajakat. Sumy barátunk elkészítette a középkonzolt, melybe kényelmesen beépíthetem az összes műszert. ZDoman újraesztergálta a kézifék mechanikáját, plusz készíttetett egy könnyített ékszíjtárcsát. Köszönet érte srácok! Életre keltettem az Innovate szondát, bekötöttem végre az áramtalanítót is, felkerült a vákum kollektor, új benzin betáp stb stb..... Két átkötés, két ellenállás beforrasztása, a gyújtáselektronika átkötése választ el attól, hogy beinduljon egy MS alapprogival. A héten menni fog, teljes erejéből, ezt megígérem.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.