Nemrég megint kicsit foglalkoztam a kocsival és el is felejtkeztem róla. Pedig direkt le is fotóztam. Nemcsak mert tetszik a kipufogó megoldása, hanem mert aki csak járt nálam és meglátta, egyből térdreesett... persze hogy benézzen a kocsi alá. Az ötlet kézenfekvő, de nem ugrott be elsőre. Nekem személy szerint a BMW gyári dupla csöves rendszere és a csatlakozások kifejezetten nem fekszenek, így amikor ez sorra került, azonnal alternatív megoldáson kezdtem törni a fejem. Mivel otthon azért vannak alkatrészek pár autóból, kis keresgélés után már méricskéltem és szabdaltam is. A hely annyira kínálkozott, vétek lett volna elmászni a kocsi fenekéig.
Másik tényező a hátsó futómű szabadsága. Bár ne legyen sem versenyen, sem köztes időben problémánk vele, azért mégiscsak könnyebb lesz orvosolni a problémát ha nem a (tűzforró) kipufogóval kell vacakolni egy féltengely vagy difi cseréjekor.
Itt látható újra az Escort építésekor védjegyemmé váló "térhálós" alváz, az mk2 is így készűl.
Időközben megcsináltam a kartervédőjét, kapott burkolatot a fűtőventillátor és elrendezgettem a motortéri kábeleket, amennyire tudtam. Még hátra van egy futóműállítás az edzésig és remélem optikailag is tudunk javítani a kocsin az edzésig.
Ja, és ne essen az eső :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.