driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2009.03.04. 19:33 Leslie_

Fogyókúra

Akik felületesebben ismernek, most azt is hihetnék, hogy magamról írok, akik jobban, azok tudják hogy nem. Igaz, hogy az elmúlt 1 évben kisebb-nagyobb ingadozásokkal, de fogytam összességében 10 kilogrammot, azonban ehhez semmilyen tervezettség nem tartozik. Más hízik öregségére, én fogyok. Mivel azonban így jobban is érzem magam, próbálom folytatni valamilyen úton-módon.

Na de hogy visszatérjünk a témához, többször említett szponzorunk, a ptplasztik.hu jóvoltából Levota Sanyi autóját kezelésbe vettük kicsit. Régóta ment már a tervezgetés, hogy legyen új kocsi vagy a mostani e30-on kezdjünk fejlesztésekbe. Utóbbi mellett tette le a voksát a Levota családi tanács, így hoztam is egy kisebb tábla polikarbonátot, néhány flexkorongot és pár marék önmetsző csavart. Sanyika mindig lelkes segítség és persze nem is baj, ha ismeri a kocsija részleteit, így hamar szérkaptuk az ajtókat és a szerelvényeket. Miutánaz üvegek is kikerültek, nekiálltam és kivágtam annyi vasat a kocsiból, amennyit csak tudtam. Levettük a csomagtérajtót és ennek zsanérjait, valamint kiépítettük a teljes térelválasztót az utastér és a csomagtér közül. Körben megkapta a polikarbonátot minden ajtó és a hátsó szélvédő is a rugalmas anyagból van immár. A csomagtérajtót Pető Peti szállította, ezeket gyorskioldós csatlakozókkal rögzítettem.

Fürdőszobai mérlegen részletezve a súlycsökkenés eredménye mínusz 50 kilogramm. Ez nem kevés és közel sem a projekt vége, tervben van a kocsi egész elejének üvegszálasra cserélése.

Másik fejlesztés volt egy karos Wilwood fékerőszabályzó beépítése, hisz ugye Sanyika igazi "SÓMEN". Sok helyre hívják egy kis hangulatot kelteni, és bizony elfeledkezik magáról és a hátsó fékek megóvásáról az egy helyben való gumiégetésekkor. A jó elhelyezés fontos, sok választás azonban nincs. Kézre is kell essen, útban se legyen, így felszereltem a kézifék konzoljára. A csövezés már kicsit nehezebb feladat, de egy kis türelemmel és néhány jó szerszámmal nem lehet probléma. Csővágó, fékcsőperemező, pár Ford fitting (ugyeugye) és már lehet is légteleníteni... persze egyedül. Szerencsére nemrég hozzájutottam egy kompresszorról működtethető vákuumos eszközhöz, így már ez sem gond.

A lóerők nem nőttek, de a kocsi könnyebb és a fékhatás gyengíthető hátul, jöhet a mehet.

The show must go on!  

5 komment

Címkék: bmw l evo


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr42979338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.03.04. 22:31:02

Nahát !! Neked van csőperemeződ ??!!!
:D

Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.03.04. 22:31:43

ööööö...és az enyém hol van ?

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.03.04. 22:53:57

nekem nincs, neked van tökfej... nálam :)

Süni25 · http://www.eakft.hu 2009.03.04. 23:59:21

Jóvanna, már vettem másikat, így akár maradhat is.... ;)

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.03.05. 06:52:39

@Süni25: wow, megszponzoráltad a DGSE-t, köszönjük... követendő példa :D:D:D
süti beállítások módosítása