driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2009.01.20. 22:59 Ádik

Keresem az igazit !!!

Akár hirdetést is adhatnék fel ilyen címmel....de mivel én szeretem magam becserkészni következő áldozatomat, ezért egyenlőre csak nézelődök a jelentkezők között.

past-  A Sierrának elengedtem a kezét, pont amikor már nem is készültem rá, akkor jött egy jónak tűnő (azért korántsem olyan jó :D) ajánlat és döntést hoztam: engem kiszolgált, megtanítottuk egymást driftelni és megkockáztatom tudásunk legjavát is megmutattuk, habár az események és a szerencse ritkán játszott a kezünk alá....szóval ő most már mást oktat én pedig felsőbb iskolába szeretnék lépni!

A megüresedésre jelentkezők névsora hosszú, jogaikra való tekintettel csak keresztneveiket említeném: RPS13, Ps13, S14a vagy Kouki, R32, R33, Chaser, Soarer, Tourer. A keretek viszont szűkösek, a tanfolyamok sok szemesztert foglalnak magukban. A lényeg viszont a végeredmény, ami egyenlőre csak dereng, de akár néhány lecke után határozott kőrvonalazódást mutathat....

Néhány fantomkép a titkos keresésből:

 Talán Ő?

 

 

 Vagy inkább Ő?

 

 Neeem, ő biztos nem :D !

 

 Hát igen, Ő az igazi(álom)

Szóval még megy a keresgélés, hezitálás....szavazatokat kérek, hogy melyik illene hozzám jobban? :D

 

3 komment

Címkék: ádi


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr56892243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juszt 2009.01.21. 10:44:25

Csak ne kék legyen :D

hachiroku · http://ae86.blog.hu 2009.01.21. 14:04:00

Innen csemegézhetsz: www.japanese-d1cars-export.jp/inventory/index.html#

Kívánok Neked Jó kis riszrakétát ;)

Görgő 2009.01.24. 14:59:43

Hali!
Nem akarom hogy okoskodásnak tűnjön de szerintem ne kapkodd el, mert a forint baromi gyenge (1JPY=2.5Huf)
driftcars.jp/cars/de0300365.html ez a neked való, vagy a ps13.
És még 1 kérdés: jobbkormányosan akarod hagyni vagy átépíttednéd?

U.i.:Sok sikert
süti beállítások módosítása