driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.08.10. 12:21 Leslie_

Produkcióóó!

Tegnap voltunk Hungaroringen, kiállítottunk és bemutatóztunk az EVO NEO Gyorsulási versenyen és a hozzá tartozó, már-már rendszeres tuning show-n. Nem is kellene mondjam, mert lassan az eső is állandó kísérőnk. Reggel amikor átmentem Levo-ékhoz, nem is csodálkoztunk, hogy szemerkélésben pakoljuk a Púpost.

-Ennél csak jobb lehet-

gondoltuk és így is lett, Z0tyához érve már csak pötyörgött, majd a Hringen már azt is alig alig. Időnként még próbált ijesztgetni minket, de mi már kezdtünk hinni az időjósoknak és híreiknek, déltől több volt a napsütés. Elég kis helyet kaptunk, de megoldottuk. Kipakoltunk, leálltunk Sanyika és Z0tya kocsijaival, majd hívott Puci, hogy nem tudott szállítást intézni. Dénes Miki is késik, röpke tanakodás, majd megindultunk a Szörnyért. Mikor visszaértünk, újabb rendezkedés, átpakoltuk a kordont a velünk kiállított kocsik köré, mert a mieinket hadd lássák testközelből az emberek. Egy tucat kiváncsikodó volt is körülöttük mindíg. Puci defektes gumikkal jött (jól néz ki), Miki meg majdnem újakon, de amikor  kitaláltuk, hogy poénból gyorsulunk párat és a Grizzly is csatlakozik, Puci már pattant is a kocsijába és ment haza jó kerekekért. VÍÁJPÍ-k lévén ingyen neveztünk, kocsikkal sem szőröztek a gépátvevők (jé, már itt is van ilyen) és sétálhattunk mindenhol, valamint járt fincsi pogácsa, kávé és üdítő - mert megérdemeljük. Nem esett rosszul, köszönjük. Egy depóban táboroztunk Kohári Zolival, meg is mustráltuk a brutális piros viperát. Amióta láttam "testközelből" Zondát és vezethettem Shamalt, nem nagyon dobnak fel az ilyen autócsodák, de a Viper más. Idióta amcsik sok hülyeséget alkottak már, de egy teherautó motorját belefeszíteni egy roadsterbe csak a vezetési élményért, semmi  űrtechnika csak a móka, na az nem nagy hidegen.

Sokáig a motorosok voltak porondon, ezért sétálgattunk, nézelődtünk. Sajnos észrevehető, hogy két keréken gyorsulni nem közönségsport. Ezt nagyrészt csak a résztvevők és a hozzátartozóik élvezik, de ők nagyon. Fura tőlem is ez a hozzáállás, hiszen még huszas éveim elején is -nagyrészt- 2 kerékkel közlekedtem, csak az én hobbim a BMX volt. Ezt mégsem tudom élvezni és talán egy embert sem tudok mondani, aki másképp gondolja. Azt pedig végképp nem értem, hogy csodás öreg Pancsikkal meg kortárs mocikkal miért kell feszegetni az aszfaltot 200 méteren. Kiállítva annyira gyönyörűek, de a versenypályán látva összefacsarodik a szívem.

Sanyikával lesétáltunk az alsó parkolóba, ott a DCS szlalomdrift versenysorozat futamai mentek. Látni akartuk a pályát, van-e értelme odagurulni a versenykocsikkal és körözni párat csak az íze miatt. Nem volt. Bár a pálya tetszett, de ezeknek  kocsiknak nem való. A ladások szenvedtek a szervó hiánya miatt, de a nagyrészt elsőkerekes indulók nagyon jópofán elkaristolgattak rajta, már aki persze tudta hol van a kézifék. Jó hangulatú időtöltés, Domonkos Csabi és a másik mikrofonhuszár kellemes atmoszférát teremtett. Persze a drifthez legtöbb köze egy nagyon professzionális szinten quad-ozgató Viktor nevű srácnak volt. Csaba is ment egy kört a felesége e36 kupéjával, láthattuk hogy még nem felejtett el vezetni. Szívesen megnézném egy igazi driftversenyen végre, reméljük miután Sanyika megautóztatta, kedvet kap a dologhoz.

Na igen, akkor ott folytassuk, ahol kell. 16 órára szabad lett a pálya fent a gyorsuló kocsiknak, a pálya lent pedig a 17 órára kiírt bemutatóhoz. Martinák Bandival 20 perc alatt ki is raktuk Máriapócs rendesen kicsinyített, tökölösen egyszerűsített változatát, majd elkezdtünk lecuccolni. A híres IMI Team gumifüstölését okos módon pont magunk elé engedtük, mert bár a produkciót továbbra sem tudom értékelni, de jelen esetben a hang és a füst megindította az embereket a placc felé. Gerillamarketing :)

A piros, platós e30 eldurrantotta a gumijait, majd felgurultak a driftautók. Persze Puci és Miki sem bírt a vérével és 1-1 "futamot" ők is adtak a nézőknek. Csak rosszul, illetve szervezetlenül csináltuk, Z0tya egyedűl tartotta a frontot amíg Sanyinak kereket cseréltünk, ráadásul első menetben sem a kompresszor, sem a kulcsok nem voltak odakészítve. Ezután már persze ment minden, mint a karikacsapás, élvezte a szép számú közönség és a pilóták is. A bemutató végén a srácok szétosztottak pár DVD-t és nyomatékosították az emberekben, hogy augusztus 23-24 hatalmas buli lesz Máriapócson!

Ezután visszamentünk a boxokba, jött is a nép mustrálni a kocsikat. Gyorsulgattak még párat a fiúk, keresztbe kasul verve egymást. Pucinak tapadás sehol, Mikinek a kevés lóerő itt kedvezett, Z0tyának nem gyorsulósra van programozva az Escort, Sanyika viszont slick gumikon ment, így ami ereje volt az át is ment az útra. Az eredményeket már nem vártuk meg, néhány interjú után összeszedelőzgettünk és eljöttünk haza.

Réges régen, egy távoli galaxisban még volt olyan, hogy Hungaroringre jártam gyorsulásokra, de ezt most jobban élveztem. Legyen így legközelebb is.

Fotógaléria: www.carsandgirls.hu/cars_and_girls.php

2 komment

Címkék: általános driftspec escort l evo


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr90609125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manodesign · http://manodesign.blog.hu 2008.08.10. 13:16:48

Sajnálom, hogy nem tudtunk kimenni. :(

Z0tya 2008.08.11. 16:04:34

azért még Laca se mondja, hogy az ilyen pancsi nem versenyzésre termett:
www.youtube.com/watch?v=WS6JWw9_L0Q

:)
süti beállítások módosítása