driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.06.14. 19:13 Leslie_

Pro Liga III.hely, Varga Tamás "Puci"

Újabb "fejlesztésbe" fogtam másik virtuális munkahelyem a drifter.hu-n, hogy még élvezetesebbé és információ dúsabbá tegyük nektek. (Többször előfordult már, hogy itt a saját oldalamon előbb publikáltam egy driftert.hu-ra szánt cikket, mint ott, de ez a privilégiuma azoknak, akik olvasgatják a naplómat) Ennek részeként minden verseny után cikksorozatot fogunk leközölni az eredményesebb és emlékezetesebbet alkotó pilótákkal. Máriapócson megint nem kevés megjegyzendő esemény volt, de előbb foglalkozzunk a dobogósokkal.
Profi Liga 2. futam III. helyezett:
A Szörny kormányosa, a bermudák és hawaii-i ingek védőszentje, a "diegósfiúk" vezére Varga Tamás vagyis közismertebb nevén Puci!



drifter.hu: Szia Puci, üdvözlünk megint a pódiumon. Mesélj egy kicsit a hétvégéről, neked hogyan kezdődött?

VT: Csütörtökön egy bemutatót tartottunk, ami az éjszakába nyúlt. Pénteken nagy csúszással értünk csak a pályára és gondjaink is voltak, így az edzést szinte csak pályabejárásnak tekinthetjük. Fáradt is voltam, egy széken ülve aludtam talán 1 órát. Szombaton azonban valahogy mégiscsak elkaptam a fonalat, mintha magától ment volna minden. Ha aznap be tudjuk fejezni a versenyt és nem szól közbe a vihar, akkor talán másképp alakul, de így sincs semmi bajom az eredménnyel. Vasárnapra már
nem voltam annyira feltüzelve, azt hiszem. Az átfordításaim is bizonytalanok lettek, nem voltam elég agresszív de ez meg egy kormányműhibának köszönhető, ami a mi versenyünk után egyből ki is jött a kocsin a Taxizás végére. Ezen kell fejlesszünk most.



drifter.hu: Látjuk a vezetésedben a fejlődést, belülről te hogyan éled meg?

VT:  Természetesen én is érzem és tudom, hogy változom. Ez a kocsi egyszerre szolgálja kis a vezetési vágyamat és a technikai követelményeket. Élvezet technikásan menni vele, a speciális kormányzás a hidraulikus kézifék, a versenyfékek a talpam alatt mind ösztökélik az embert, hogy használja is ki a bennük rejlő plusz lehetőségeket. Másrészt pedig egyre jobban értem a Tsuiso csatákat, megértettem mit várnak ilyenkor a bírók, szerintük mi a nyerő a csatában. A gyakorlás is nagyon kell, különböző pilótákkal. Egyre több versenyzőt ismerek meg a mezőnyből és ez fontos, hogy tudjak a különböző stílusokra reagálni.

drifter.hu: Pozitív és negatív pont a hétvégén?

VT: Abszolút pozitív az eredményességem és persze a nagy ív, amit tavaly csak Paul Vlasblom tudott lefűzni. Nem is az elismerés miatt, hisz úgy érzem letettem már annyit az asztalra az új kocsival is hogy ne kételkedjenek bennem. Inkább a kanyar nyújtotta érzésre gondolok, nekem ez az álmom és a vágyam, a hatalmas tempó, technikával teletűzdelve. Nagyon várom az IDC versenyét a Pannóniaringen, na az egy gyors pálya! Negatív volt a relatív kevés néző, én többre számítottam. Ellenben a verseny jó volt, bánhatja aki akármiért is, de kihagyta.

Rossz még, hogy nincs múltja a sportnak, így kikezdhető a bíráskodás. Sokszor én sem értek egy döntést, de le kell higgadni és megkérdezni a bírókat. Tudom már, hogy ők szinte vért izzadnak egy egy meccs megfelelő döntéséért, néha mégis mást érzünk a kocsiban. Erre sajnos csak az idő hozza majd a megoldást, a szabályokkal nincs baj.

drifter.hu: Milyen elvárásokkal indultál el Máriapócsra?

VT: Nem szeretnék nagyképűnek tűnni, de itt tavaly is jól mentem, tehát valamelyik dobogós hely volt a cél. Fejlődött a kocsi is és én is, és bár persze mások is fejlesztettek, én éreztem  magamban egy kis adalékot, hogy meglegyen a pódium.

drifter.hu: Ki szolgált meglepetéssel számodra?

VT: Sajnos (Dénes) Miki, neki most nem állt össze ez a verseny. Sokat szenvedett a kocsival, ő is bemutatózott csütörtök késő estig és a hétvégére még valami betegség is hátráltatta.
Gézát is említeném, őt azonban jó irányba látom fejlődni. Egyre jobban kezd Tsuiso-zni csak még félti a kocsiját :) De most nagyon oda való volt. Na meg ugye Cziffer Laci, akitől nem vitatom a verseny megnyerését, csak tudom milyen nyomás lesz most ez rajta, átéltem 2006-ban az első verseny első győzteseként. Ehhez fel kell nőni, ami nem könnyű feladat, de nem féltem Lacit.



drifter.hu: Hogyan látod a jövőt?

VT: Erre csak annyit mondanék, hogy hiányzik kicsit az az "autózunk egy jót" érzés. Amikor ingben meg papucsban 2 pár gumival lementünk Kecskemétre, amikor lazák voltunk és mégis örömmel mentük. Nem bánom, hogy fejlődik a sport, hisz így kihívás nekem is, de lassan kicsik lesznek a pályák meg a sebesség. Nekem legalábbis több kell, mert ha komolyan veszem a sportot akkor kell a motiváció a továbblépéshez.

drifter.hu: Köszönjük és további sok sikert kívánunk Neked és a Szörnynek!

forrás: drifter.hu
szerző: Remetehegyi László

Szólj hozzá!

Címkék: általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr33520428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása