driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2008.04.06. 00:01 Leslie_

KoE OB 1/5 Bekksztédzs. ÓÓrsi, mézesteát!

Picit kezd elmenni a hangom, bár írásnál ez nem érződik ugyan, de most itthon nem vagyok túl jó beszélgetőpartner. Na persze Orsi sem áll jobban toroktájon, betesz ez a gumifüst, fújj :)
Nem is tudom hol érdemes kezdenem. Reggel időben megérkezett minden emberem, ennyire megbízható kis csapatom van. Laca eligazította őket Zsoltival a versenyigazgatóval együtt, kiosztották a posztokat, ez már nem az én feladatom, csak felügyelem. Ugyanígy a gépátvátel, molinózás és egyéb más kiegészítő munkák. Minden sínen, indulhat a gőzős. Kimaradt szponzormatricák kiosztva, jöhet a versenyzői eligazítás. Ebből még mindig kiveszem a részem és most is Regős Laci volt a társam, mert a magyar pilóták engem ismernek legjobban, a külföldiekkel meg ő tartja a kapcsolatot és persze mindketten folyékonyan beszéljük az angolt, akár technikai szinten is.
Na ekkor indult el a lavina, pályabírók a posztjaikon, pilóták a kocsikban, kocsik a sorban, pálya rendben. Felüvöltenek a motorok, csikorognak a gumik és füst füst füst mindenfelé. Ma már felvittük a pályára a Púpost is, mint műszaki mentésre alkalmas jármű. Mondanám hogy feleslegesen, de nem és ahogy újra vizsgázott a gumifal, úgy az emberek éles helyzetben is.
Tegnap este és ma hajnalban a srácok még összekötegelték a gumikat több helyen és persze pont oda csúszott ki több kocsi is. Nos a gumik így meg is fogták őket, többször csak a Transit erejével sikerült kiszabadítani egyik másik autót.
Az utóbbi pár alkalommal a versenynapok edzésein egy olyan rendszert alkalmaztunk, hogy jeleket tettünk a kocsik szélvédője, ki hányszor jutott pályára. A mostani helyzetben 2 menetet határoztunk meg persze a módosítás lehetőségével. Ám mivel a srácok jól dolgoztak nem igazán voltak szüneteink, a kitalált rendszer jól működött a pálya tempóssága miatt pedig a reggeli negyed órás késés észre sem volt vehető. Simán belefért a harmadik menet a felkészültebb pilótáknak, akik időben ott voltak az elején. Ritkán van azonban ilyen fegyelmezettség, a 12 órára kiírt edzészár 12:10-kor meg is valósult, nem is jöttek többen sorba állni, csak már a Drifttaxizó pilóták az utasaikkal.
A taxinál csak tébláboltam, ezt a feladatot Lacával már tavaly is együtt csináltuk, egy mukkot nem kellett szólnom, ment mint az ágyba....s. Nem sokat pihentünk, Laca lecserélte a fárasztóbb posztokon az embereket frissekre és indult is a Kvalifikáció.
Minden pilótának 3 köre volt bizonyítani. Ebből persze a legjobb számít és az első csak bemelegítés és igazából a második sem a favoritjuk, a versenyzők nagy része a 3-ik körre tartogatja a puskaport. Persze azért vannak, akik kezdésre is nagyot lőnek és ha másodikra sincs hiba akkor rátesznek még egy lapáttal, akkor már nincs veszteni valójuk.
Volt is, akinek bejött ez a stratégia.
Lement a kvali, még egy kis taxizás mert az kell, imádják a nézők mert ez bónusz látvány és pláne azok, akik kipróbálják az utasülésben. Szemfülesnek kell ám lenni, mert a tavalyi DVD-nken lévő videókat nézve észrevettem, hogy sokan taxiznak újra és újra. Versenyről versenyre, kocsiról kocsira járnak. Talán így akarnak maguknak favoritot választani?
Bár mi mint rendezőség most hibátlanul helytálltunk, a mezőnyben teljes volt a "káosz", borult majdnem minden papírforma az első körben. Biztosan lesz majd részletes beszámoló a drifter.hu-n és ugye videók meg nyilvánossá tett pontozási lapok is.
A Top32 csatái megint csak érdekes eredményeket is hoztak, a Top16 már nagyjából kiszámíthatóan 2 koccanással is, Top8 sem úszta meg ép kasznielemekkel, de itt is kezet fogtak a pilóták a menet végén. A legjobb 4-be jutottak Bojan Kurbalija, Hámori Gergő, Kerényi Ádám és Kees Kok. A dobogó harmadik fokáért végül Kurbalija és Hámori vívott csatát a szerb pilóta győzelmével, Kerényi és Kok pedig összesen 3 menetben, azaz 6 futamban tudta nagyjából világossá tenni, ki ennek a bajnokságnak az idei első legjobbja.
Gratulálunk minden pilótának!

Feladtuk nekik a leckét ezzel a pályával, de 2-3 kör után mindenki nagy elégedettséggel jött le róla és élvezte a komoly vezetési tudást igénylő feladatot. Pláne Kok "bácsi, aki apánk lehetne, mégis Vernon mellett a másik átlag felett barátságos figurája ennek a sportnak. Bár egy pici fekete foltja van ennek a dolognak, mégpedig a piros bmw féklámpája. Már korábban is többször jelezték pilóták, hogy folyamatosan ég a jelzőfény a kocsi seggén. Sokan kapcsolásos megoldást sejtenek mögötte, vagy pedig folyamatos ballábas fékezést. Márpedig mindkettő tiltott! Az egyik főrendezővel a karján Regős Laci oda is ment az öreghez és rákérdezett miről is van szó. Kees pedál illetve kapcsoló hibára hivatkozott de ultimátumot kapott, vagy megoldja valahogy, vagy nem versenyezhet tovább. Ez elvileg meg is történt de a következő csaták egyikén megint azt láttuk, hogy  lámpa felgyullad és stabilan úgy is marad. Kihívtuk, beeszkábáltuk neki egy rugót pluszban és meg is szűnt a probléma.

Bennem meg a szavak, bár még pár rádiót le kell cserélnem a töltőkön, azért az írással nem bajlódnék tovább.
Éjfél is elmúlt, viszlát.

Szólj hozzá!

Címkék: általános


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr13413068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása