driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2007.12.19. 23:10 Leslie_

DG Escort. A garázstól a garage-ig 2.

Lefújták! Egy jó nagy homokozóban. A hátsó sárvédőket és a tetőt leszámítva  az egész kocsi egy nagy szürke csontváz lett, egy bogár, kék hátpáncéllal. A mester figyelmeztetett és Adorjántól is hallottuk, hogy egy jó darabig ereszteni fog a kocsi némi adhezív anyagot, azaz homokot. Igazuk lett, Radír trélerén homokvárat lehetett volna építeni a szállítás után. Mivel az Escort ugye már hozzánk kerülése elött versenyautóként funkcionált, hasznos kis emelési-bakolási pontok voltak kialakítva a küszöbökön. Ezeket kihasználva Z0tya fantörpikus borító szerkezetet épített, amin ide oda forgattuk a kocsit, hogy kitakarítsuk amennyire csak tudjuk. Na ez jó kis feladat volt, 1 teljes nap, 1 db porszívó kinyírva és egy kompresszor nonstop járatva, de még így is a mai napig nyoma van, merre jár a kocsi a műhelyben.

Aztán fogtunk egy filctollat és elkezdtük körbejárni a kasznit, kerestük a hibákat, javítani valókat, megerősítendő helyeket, átalakításra váró részeket. Azt már tudtam, hogy a hátsó lámpák helyét ki kell vágni az üvegszálból de mögötte a lámpa konzolja is hiányzik. Azokat egy Escort hátuljából nemrég kimentettem. Az eleje már más tészta, ahogy elnéztük a zárhidat és a lámpatartókat, nem volt kérdés a homlokfalcsere. Ezt be is szereztem, de előbb a kocsi aljával kellett foglalkoznunk.
Sokat megélt vas ez már, mint fáknál az évgyűrűket, úgy lehetett olvasni a padlólemezen a kocsi történetét. Ez késztetett arra, hogy "kicsit" átszabjuk. Eredetileg csak arra gondoltam, hogy némi merevítést kap, és ahhoz igazítom a lemezeket. Aztán rájöttem, hogy a kocsi legalacsonyabb pontja a hátsó lábtér. De minek egy  olyan autóba hátsó lábtér, amiben nincsenek lábak hátul, hiszen nincs hátsó ülése sem. Így gondoltam egy merészet és némi plusz merevítésekkel kivágtam a padlólemezt. Majd az ülések alatti részt is egészen a tűzfalig és a kardánalagút felé is eldolgoztam kicsit a vassal.

Csak a küszöbökre terveztem kis igazgatást az állapotuk miatt, erre lett egy térhálós alvázú kocsink, a bukóketrec miatt így akár a lemezek nélkül is teljesen egyben maradna. Ezen kívűl mindössze egy javítás maradt az alján, a hátsó nyúlványon és már kész is lett ez a munkafolyamat. Jött újra Z0tya és a takarítás, zsírtalanítás és alapozás.
Erről bővebben ő tud mesélni, ezen a ponton én karba tett kézzel vigyorogtam, ahogy átkoz mindent, ami épp nem az ő kedve szerint akar működni :)

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: driftspec escort


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr30269908

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: http://betterbaitsystems.com/ 2018.02.25. 14:21:15

Lap-bicikli és lap-roller - Colour Your District

Trackback: http://betterbaitsystems.com 2018.02.23. 00:04:42

Cigarette lighter fix mercedes 230 - Descargar temas de windows 7 para blackberry curve

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása