driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2007.12.14. 23:12 Leslie_

DG Escort. A garázstól a garage-ig 1.

   Akármilyen jó is volt az idei drift-szezon, már vártuk a végét. Év közbeni fő feladat persze a Sierra karbantartása, bár sok igénye nem volt a nagykorúvá érett kocsinak. Edzések versenyek sokat kivesznek az emberből és a technikából, na meg persze a költségvetés sem mellékes.

   Z0tya azért lelkesen szétbontotta az Escortot a kertjében. A garázsa továbbra is a Sierra felségterülete, ugyhogy az Escort a kert "éke" volt. Levette a ralikrosszos sárvédőket, hisz azok nem is tetszettek és a kocsi stílusához sem fognak illeni. A nagy kerékjárati toldat már felesleges, hisz a driftautó rugózása majdhogynem nulla, a sárvédőnek épp csak rá kell lógnia a futófelületre. Az első és a hátsó lökös is eléggé viseletes volt, azok helyett sem ártott az új és sokkal könnyebb üvegszálas héjak beszerzése. Tehát megkerestük Zsolti barátunkat, akinek a szpojlerese (ez de hülyén néz ki így leírva) rendelkezik sablonokkal Escort Cosworth-hoz, és csináltattunk 2 első sárvédőt, valamint egy első és egy hátsó lökhárítót.

    Le lettek fúrva továbbá a polikarbonát ablakok és a szélvédők, egyrészt a viseletességük okán, másrészt mert a driftben az első szélvédő gyárival megegyezően üvegből kell legyen.

Leszedve a hatalmas küszöbök is, maradt a tető és a gyárinál is szélesebb hátsó sárvédők. Azok állapota nem igényelte a felújítást és a le illetve felszerelésük is túl nagy és felesleges munka lett volna. Épp elég lesz világítást faragni hátulra, mert az idomon csak a hátsó lámpa sziluettje volt, a lámpatest, foglalat, izzók sehol. Elől hasonlóan, két műanyag fedél a lámpaburákat imitálva, bár ott ez csak fel volt szerelve, mögötte a karosszéria fogadta volna a fényszórókat. (gondoltuk akkor)

    Már hónapokkal ezelőtt elkezdtünk megfelelő megoldást találni a kasztni takarításához. Végül egy kiskunlacházi homokfújó műhely mellett döntöttünk, bár konkrét ajánlatot nem kaptunk, az óradíj kedvezőnek hangzott és a mester is korrektül saccolta a szükséges időt. Eljött hát a nap, elkunyeráltuk Radír barátunk trélerét, ráakasztottuk a Púposra („ő” a driftgarage hosszított-magasított Ford Transit-ja) és irány Lacháza... mellett a reptér... mellett a műhely!



Szólj hozzá!

Címkék: driftspec escort


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr66264362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása