driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2011.03.11. 17:57 Orsika_

CAG: Drift egyesületek- Driftgarázs


Az egyesületeket bemutató blokkunkban következzen a Driftgarázs. Régebben a Driftgarázs szó hallattán sokak előtt megjelentek a Fordok, de mamár sokkal színesebb a csapat.

 

De meséljenek magukról ők..


"Egyesületünk alapja egy összetartó baráti társaság, akik közül néhányan az MDSE egyesületből váltak ki. Kezdetben szinte csak Fordosok alkották a csapatot, de a későbbiekben sokan csatlakoztak "külsősök" és más egyesület tagjai is. 2008-tól hivatalos egyesület vagyunk és egyre több taggal büszkélkedhetünk, tízen indultunk, mára azonban közel harmincan lettünk.

 

 

Csapatunk több tagja rendkívül eredményes versenyző, mind a hazai mezőnyben mind a nemzetközi futamokon komoly eredményeket értek el. Meghívást kapnak különböző versenyekre, bemutatókra és zárt futamokra is. Néhány tagunk külföldi versenyek pontozásában nyújt segítséget, ezzel segítve az európai drift egyesületek együttműködését. Feltörekvő pilótáinkat igyekszünk támogatni, edzések, gyűlések alkalmával, vagy levelező listánkon segíteni.


Számunkra az összetartás és baráti légkör a legfontosabb. Szeretjük és tiszteljük a sportot, miközben szeretnénk jól érezni magunkat.  Segítünk egymásnak amiben tudunk és  minden döntést közösen hozunk meg. Fontos számunkra, hogy mindenki elmondhassa véleményét, ötletét és együtt alakítjuk ki a csapat állásfoglalását minden helyzetben.


Idén is elsősorban az összetartásra és a fejlődésre koncentrálunk, ezért minél több lehetőséget szeretnénk biztosítani versenyzőink számára. További információt a blogunkon (www.driftgarage.blog.hu) találtok, ahol olvashattok tagjainkról, autóikról, terveikről, illetve versenybeszámolókkal is szolgálunk majd! Kérdésekkel pedig az egyesulet@driftgarage.hu címen fordulhattok hozzánk! :)"

Most pedig ismerjétek meg a Driftgarázs pár versenyzőjét, akiknek ugyanazokat a kérdéseket tettem fel:

 

1) Mikor és hogyan kerültél először kapcsolatba a drifttel?
2) Mesélj! Milyen autóval vágsz neki a 2011-es idénynek?
3) Mit jelent számodra a drift?

Jász Attila "Jatis"

 

 

1) 2007-ben kezdtem el nézegetni ezt a sportot, mivel Leslie mindig idegesített, hogy próbáljam ki, mert jó. Na persze az utcán csúszkáltam, mert volt sok hátsókerekes autónk, de az nem sport. A legemlékezetesebb egy Supra3.0turbo volt, mert 2 hét alatt lekopott az új gumi róla.

 

2) Marad az Escort, mivel a Mustang parkolópályán van. De azt hozzátenném, hogy az idei fejlesztésem az Escorton a legegyedibb a mezőnyben. Kicseréltem a motort egy sokkal gyengébbre. De ha minden jól alakul, akkor kicsit megerősödik majd.

 

3) Ez egy hobbi, addig nem komoly amíg nem mész a pályára. Ja és folyamatos küzdés a szervó nélküli kormánnyal. :)

 


 

Galacs Gábor

 

 

1) 2007-ben ismerkedtem meg a drifttel egy versenyen. Már akkor tudtam,hogy nekem kell egy ilyen verda, mert annyira megfogott ez a látványos sport. 2008-ban már a saját autómban vártam az első zászlóintést, hogy pályára fel és taposd neki... :)

 

2) A 2011-es idényben egy 4000 ccm is V8 as E30 BMW fog alattam duruzsolni, ami épp építés alatt van. Én és a bátyám sajátkezűleg vágtunk bele a projectbe és elég szépen haladunk. :)

 

3) A gázt padlóig nyomva, keresztbe, ez a drift számomra! :)  Ez egy elmondhatatlan érzés, ezt csak az érezheti, aki már kipróbálta. Amikor a saját épített versenyautód elsőként mordul fel egy verseny alkalmából, na az teszi fel a pontot az i-re.. Megpróbálom mindig a legtöbbet kihozni a kocsiból is és magamból is, hogy minél látványosabb driftet mutathassak be a nézőknek.

 


 

Grózinger Zsolt "Grózi"

 

 

1)  2007-ben mentem ki egy máriapócsi versenyre nézőként és akkor elhatároztam hogy egyszer majd én is drifter leszek.

 

2) BMW E36 M3, E39 M5 motorral (5000ccm V8 400LE). Ja és a visszakapja DRIFTMEISTER dizájnt!

 

3) Nehéz kaják, erős autók, szép csajok!!

 


 

Horváth Ferenc

 

 

 

1) 2007-ben játszóautó keresés közben ismerkedtem meg a drifttel Remetehegyi Laci jóvoltából (köszönet érte).

 

2) A 2011-es idényben még nem tudom hol, de a meglévő Cater Laca féle piros-fehér MK1-es XR4i Sierrával fogok indulni 2.9 V6 24V Cosworth motorral és remélem sok súlyfeleslegtől megszabadulva (mármint az autó :)). Szokásos DGSE Drift futómű KIT és Tuning (Köszönet Lacinak, Ádinak és Zotyának a sok-sok kísérletezésért!!!), Horváth Motorsport féle "titkos" átalakítások (Köszönet érte édesapámnak, Horváth Károlynak, és unokatestvéremnek, Bonczos Balázsnak). 

 

3) Látványos, hihetetlen élményt ad a sofőrnek és az utasnak egyaránt, viszonylag költséghatékony és biztonságos keretek között.

 
Szerencsére száll már a gumifüst a pályák felett, megkezdődtek az első edzések. Ti nézzétek őket a pálya szélén állva, SAjt fotózza őket, én pedig mesélek róluk nektek...

 

írta: RiKA - CarsAndGirls.hu (2011)

Szólj hozzá!

Címkék: csapat escort sierra hferi jatis drift általános grozinger galacs


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr302731406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása