driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2007.12.16. 00:23 Leslie_

Lasti és Papi avagy a fekete sedan vándorlása...

   Jut eszembe, Z0tya említette a fekete sierrát amit ugye kiszemelt a Sapphire utódjának. Első mozzanata a kocsinak a köreinkben az volt, hogy kikaptuk belőle a motorját és váltóját, azzal a lendülettel pedig hozzá a kábelkorbácsot is, majd visszagurult Z0tya kertjébe. Lasti már ekkor is emlegette, hogy ez álmai kombinációja, 4 ajtós bódé, fekete színben. Ígyhát amikor kiderült hogy Z0tya az Escortban folytatja a pályafutását, Lasti azonnal alkudozni kezdett a 4 ajtósra.
   Elkezdődött egy új dolog, egy új terv. Megszereztük hozzá a Scorpio futóművet, megrendeltük a rugókat, cuccok mentek Lindorhoz "coilover-esedni", kasztni kipakol, hatalmas felnik alámásztak, 2.8i V6 motor beszerez, Type9 dízel váltó a garázsban. Aztán pihi, több okból is, de az építés megállt.
   Aztán ősszel Lasti egyszercsak befarolt a műhelybe egy MkII kupéval. Jópofa kis járgány, igaz csak 2.0iS 115 lóerővel, de Lasti érvei meggyőzőek:
- Ez legalább megy, működik és úgyis jön a tél!
Jogos, de persze ott van a háttérben a kupé szép formája.
   De vissza a fekete sedanhoz. Aki jár ki drift edzésekre, láthatott már Capri-kat, többnyire egy nagyon szépen átépített kék-fehér versenyutó replikát és egy teljesen gyári kinézetű hibátlan pirosat. Mindkettőben a Scorpio 24V Cosworth motorja a maga 204 lóerejével és majd 300Nm nyomatékával. Most a piros gazdája jut szerephez, ő Papi alias Beta Balázs aki fordos körökben elég jól ismert figura rajongása és hozzáértése végett.
   Benne is ott lapult már egy ideje a vágy, hogy sűrűbben és komolyabban áldozzon a driftnek, de erre a Capri alapjaiban nem nagyon alkalmas, bár a motorerő és a diffi megvan. Azonban sem a kormányszög, sem a futómű nem elég és a karosszéria sem erre való, hisz egy sárvédője annyiba kerül, mint egy Sierra kasztnija. Na persze neki is tetszett a fekete sedan, úgyhogy mivel Z0tya után Lastitól is felszabadult a járgány, így Papi kertjében landolt, hogy mostmár végre tényleg driftautó legyen belőle. A Scorpio futómű már megvan, egy MT75 váltó is várja a folyamatot és a BOB kódú Cosworth 24V motor is a garázsban van a műtőasztalon, hogy tavaszig működőképessé varázsolják az értő kezek.
Eredetileg szó volt róla, hogy Balázs a Capri motorját és váltóját használja fel majd, a piros kupéba pedig egy kisebb 2.8i V6-ot szerel, hisz a youngtimer nem az erejével imponál. 150 lóval sem kevésbé lenne jó kocsi, de aztán a józan ész nem döntött, Capri marad továbbra is az ország egyik leggyorsabbja, a Sierra pedig a fent már említett alkatrészekből műszakilag teljesen azonosan épűl fel.
   Mi drukkolunk és segítünk!

1 komment

Címkék: általános papi lasti


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr14265385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vesztergom Tímea · http://www.bero-magic-cars.com 2008.09.19. 15:19:37

Kedves Leslie.

Érdeklődnék nincs -e véletlenűl ehhez a Cosworth RS-hez hátsó lámpád/lámpáid.Nagyon sűrgős lenne.

Üdvözlettel:

V. Timi
süti beállítások módosítása