driftgarázs

az egyesület, a garázs, a kocsik, a pilóták, a sport és minden ami történik velünk.

Facebook ajánló

Címkék

2010.03.17. 22:50 Leslie_

Kötőszó

Először is született egy cikk, egy amolyan interjúféle:

melygarazs-street.nethub.hu/2010/03/06/driftgarazs-egyesulet-a-fust-mogot/ 

Aztán pedig hírek pár szóban, akikről van érdemi infó:

Aszalós "Vikidee" Viktor 420 lóerős Skyline-jában sajnos megadta magát a nemrég felújított kuplung. Nem írnám le a cég nevét, pedig lenne miért, erről később. A kocsi már segítséggel jutott el hozzám, ebben nagy része volt az iS-nek és Vajland Tominak. Aki vontatott már, az tudja milyen fontos egy jó ritmusu partner, Tomit csak ajánlani tudom Skyline vontatáshoz :D  A kocsihoz várjuk az új kuplungot a GTS Motorsport-tól, addig parkoló.

Kurucz Ádi S14-eséhez elkészült a váltó Tomitsu kezei között, vasárnapra tervezzük a kocsi újraindítását és összerakását. Az első edzésre már várható a zöldség morgó hangja és az általa keltett füstfelhő is garantált.

Laky E30-as Pickup-ja még készül a Tomi Workshop-ban, reméljük az újragondolt V8 idén megismétli 2008-as eredményességét. Mind az autóra, mind a pilótára ráfér a sikerélmény.

Zentai Ati Sierra kupéja, a BUS idén új erőforrással és ennek köszönhetően kisebb súllyal vág neki a szezonnak. A Szabyk által híressé tett Zetec Turbo itt jóval kevesebb lóerőre van tervezve, azonban ez is nagyságrendileg több a 24v teljesítményénél.

Zentai Sanyit a tuningshown még a fekete szedánnal láthatjuk, amíg a Focus el nem készül. A Sierra 24v így is nagy élmény lesz azoknak, akik taxijegyet váltanak a 2009-es év felfedezettje és amatőr bajnoka mellé.

Szántó Niki végre beállíttatta a Z4 futóművét, most már nyugodtan mondhatjuk hogy ezzel az autóval áll a rajtvonalhoz 2010-ben. Az elmúlt hetekben sokat edzett vele, ám legutóbb a korábban nem említett cég által készített kuplung feladta a harcot. Ezt a problémát már ki tudják javítani, mással meg nincs gond.

Friss tagunk, Grózinger Zsolti is elkészült új autójával, a végső simítások után tartunk majd egy kis bemutatót is.

Lukács Dani S13-asa új testet öltött. Na jó ez túlzás, de az elvégzett lakatosmunka teljesen megújította a kocsit. Ezen kívül kapott egy új (skyline) turbot, valamint egy új difit is. Erről majd meséljen Dani.

Beta Balázs alias Papi bőszen építgeti a Caprit, a Thunderbird-ből származó 3.8 kompresszoros motor nemsokára életre is fog kelni, inkább az utómunkák lassítják a dolgot. Ez nem fér el, abból kell más, ilyen ez az egyedi autóépítés. Amikor meg kész lesz, már hiányozni is fog a munka, a vele töltött idő.

A DriftSpec Escort, azaz Almási Z0tya autója stabil, és még stabilabb lett. Szó szerint, mivel kapott egy keményebb rugószettet és a lengéscsillapítók is megújulnak majd 3 év munka után.

Bakos KarCsiga Sierrája üzemanyagot és motorbelsőt vált, de a fehér autó még mindig híresebb Levota Sanyi által, Karcsinak a drift továbbra is csak hobby. Pedig amikor elindult egy versenyen, állandóan a dobogó közelében végzett.

Levota Sanyiéknál tervben a változások, de a megvalósulás rögösebb út. A híres kis e30 eladó, de amíg nem talál új gazdát, nincs fejlesztés. Drift? Reméljük lesz, a 2009-es PRO bajnokság 3ik helye ígéretes szezonkezdet lenne.

Orsi piros szépsége még az udvar foglya, nem olyan könnyű dolog ez az import szekció.

Horváth Feri és a piros-fehér 24v idén többet látható majd pályán, erre ígéretet kaptam. Szaván fogjuk Ferit, szigorúan.

Jász Attila is fejleszt. Pár változtatás után a "kutyacsont" Escort szinte megtáltosodott. Ezen felbuzdulva Jatis még több energiát fektet a narancssárga fordba, amit már Radír is kipróbált és felvett a kedvencek listára.

Máté Attila és az E36 finomabban indul a szezonnak, tervek ugyan vannak, de kérdések is. Ami már nem kérdés az az, hogy idén bizony "bekötik" Attis fejét. Gratulálunk!

...és én?

Köszi, még élek :)

1 komment

Címkék: papi ádi dani niki attis karcsiga zentai vikidee l evo hferi pfb lakyboy szabyk orsika z0tya grozinger


A bejegyzés trackback címe:

https://driftgarage.blog.hu/api/trackback/id/tr731848443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibi92 2010.03.25. 16:49:50

Helo mindenkinek!!
A Zetec Turbo jobb?? mint a cosworth?? árban drágább vagy olcsóbb??
süti beállítások módosítása